ביטון בספק להפועל חיפה, במכבי ת"א מצפים מהקשרים לחדות מול השער

דן ביטון |

השחקן שנפצע נגד סיבאספור עשוי להישאר מחוץ להרכב בראשון (20:30, בספורט4), הצהובים מבקשים מגלזר, גולסה ופרץ לנצל את מצבי ההבקעה. דוניס נערך להרכב הגנתי של סילבס. שכטר יחזור לסגל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עד להגרלה שתיערך ביום שני הקרוב (14:00, שידור ישיר בספורט3), לשחקני מכבי תל אביב יש זמן לפנטז על היריבה שלהם בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, אחרי שהבטיחו את מקומם בנוקאאוט שלשום (חמישי). ובכל זאת, העונה האירופית יצאה לפסק זמן של חודשיים, ולכן בקריית שלום מתרכזים אך ורק במפגש עם הפועל חיפה באצטדיון בלומפילד ביום ראשון (20:30, שידור ישיר בספורט1).

המאמן גאורגיוס דוניס אמר לקראת המשחק: "באירופה השגנו את המטרה, עכשיו נצטרך לשפר את הרמה שלנו ואת התוצאות בליגה. אם לא נתקן את הבעיות, יהיה קשה מאוד לזכות באליפות. בישראל אנחנו שולטים במשחק, אבל מאפשרים יותר מדי מצבים ליריבות. מעכשיו, כל משחק הוא כמו גמר".

דוניס ועוזריו יודעים כי קבוצתו של חיים סילבס צפויה לעלות בהרכב שיכלול חלק אחורי מעובה ותתבסס על יציאה להתקפות מעבר מהירות דרך קייס גאנם, יחד עם שחקני האגף שיצטרפו אליו. במכבי תל אביב עקבו אחר שני המשחקים האחרונים של הפועל חיפה, בדגש על השניים בהם ניצחה את מכבי חיפה והפועל תל אביב.

המאמן היווני מתכנן להציב מערך של ארבעה שחקני הגנה, מתוך כוונה לשחק בסגנון התקפי יותר. בקבוצה בוטחים בשחקני המרכז השדה – דן גלזר, אייל גולסה ודור פרץ, אך במקביל מצפים מהם להיות חדים יותר בהצטרפות להתקפות ולנצל את המצבים שאליהם הם מגיעים בכל משחק.

גלזר ופרץ. בקבוצה מצפים לניצול המצבים | אודי ציטיאט

לסגל הצהוב יחזור מחר איתי שכר, שלא נטל חלק במשחק נגד אשדוד בשל הכרטיס האדום שספג מול כפר סבא. מנגד, דן ביטון, שנפצע ברגלו במשחק נגד סיבאספור והוחלף בדקה ה-61 בשל כך, נמצא בספק ורק מחר יוחלט האם יוכל לפתוח בהרכב.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה, טל בן חיים, יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי