דוניס: "כל אחד יכול להיכנס להרכב, אם יוכיח זאת דרך האימונים"

גאורגיוס דוניס | אודי ציטיאט

לפני הפועל חיפה (20:30, ישיר בספורט1), מאמן מכבי ת"א התייחס לרוטציות בסגל ("הדלת פתוחה עבור כולם") והוסיף: "צריכים לעבוד על התגובה שלנו להתקפות מעבר". ייני: "צריכים לסיים את החגיגות ולהגיע מוכנים"

(גודל טקסט)

אחרי העלייה המרשימה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, מכבי תל אביב תשוב מחר (ראשון, 20:30, שידור ישיר בספורט1) לליגת העל, במשחק הביתי נגד הפועל חיפה באצטדיון בלומפילד. לקראת המפגש הביתי, התייחסו המאמן גאורגיוס דוניס והקפטן שרן ייני למשחק הקרוב.

"אני חושב שכל המשחקים בליגה הישראלית מתנהלים בסגנון דומה", אמר דוניס לקראת הפועל חיפה, "הכדור אצלנו, ואני יכול להגיד שאני מרוצה מבחינה התקפית במשחקים האחרונים כי אנחנו יוצרים יותר מצבים מבעבר. אנחנו מסוכנים יותר, אבל יש משחקים בהם לא פתרנו את הבעיות בהגנה. אנחנו יודעים מה הבעיות ואנחנו צריכים למצוא להן פתרונות. קודם כל צריך לדעת מה הן, ואנחנו יודעים. לאחר מכן נצטרך לתקן את זה".

"אנחנו צריכים לעבוד על התגובה שלנו להתקפות מעבר, התגובה שלנו לכמה מההתקפות של היריבה", הוסיף המאמן, "באשדוד למשל, הם הבקיעו שלושה שערים מחמש התקפות. זה לא משהו נורמלי שצריך לקרות לקבוצה כמונו. אם נפתור את זה אני חושב שתהיה לנו אפשרות לנצח משחקים ועכשיו כל משחק הוא כמו גמר בשבילנו".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט

על הרוטציה בהרכב שלו הוסיף המאמן: "עד כה כ-18 שחקנים שיחקו לפחות 10-12 משחקים במהלך העונה. זה אומר שהמסר לכולם הוא שהדלת פתוחה לקחת את ההזדמנות – אם אני מקבל באימונים מסר שהם ראויים לכך".

שרן ייני הוסיף: "הפועל חיפה קבוצה מצוינת ומסוכנת, אנחנו יודעים את זה טוב מאוד. אנחנו נצטרך מהר מאוד לסיים את החגיגות ולהגיע מוכנים ליריבה".

שרן ייני | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי