בפעם השנייה: המשחק בין בית"ר לסכנין נדחה

בשל הגעת האוהדים לאימון הקבוצה מהמגזר אתמול, המשטרה סגרה את אצטדיון דוחא והמשחק נדחה למועד שלא ידוע כרגע מכיוון שהמועדון הצפוני התעקש ואף לא מצא מגרש לערוך בו אימון מסכם. בסכנין עקצו את בית"ר

(גודל טקסט)

רשמית: המשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, אשר היה אמור להתקיים מחר (שני), נדחה ויתקיים במועד אחר שטרם נקבע. הכל התחיל עם הגעת אוהדי סכנין לאימון אתמול, דבר שהביא את משטרת משגב הבוקר להחלטה לסגור את אצטדיון דוחא לשבוע הקרוב.

תחילה דובר על להעביר את המשחק לאצטדיון חלופי כשאחת האפשרויות הייתה האצטדיון בעכו וראשי הקבוצה מהמגזר בחנו את עלויות השימוש בו. במועדון התעקשו שלא לקיים את ההתמודדות באצטדיון אחר, ובנוסף, האימון המסכם שהיה אמור להיערך היום בוטל לאחר שלא נמצא מגרש בו סכנין יכולה להתאמן. במועדון פנו לכרמיאל וכאוכב, אך לא קיבלו אישור להתאמן שם. כזכור, זוהי הדחייה השנייה של המשחק שהיה אמור להיערך כבר לפני יומיים אך נדחה בעקבות הסגר בסכנין.

לאחר הדחייה, בסכנין הוציאו הודעה רשמית בה עקצו את בית"ר, אחרי שמאות אוהדים נכחו באימון הקבוצה הירושלמית ביום שישי: "בימים האחרונים ובקרב קבוצות אחרות ידעו סיטואציות יותר חריפות מבחינת התקהלויות אוהדים אם לעידוד ואם כמחאה, לא נוכחנו להחלטות של סגירת אצטדיונים כל שכן בערב משחק. מעריכים את המנהלת אשר השכילה בתובנה ודחתה את המשחק".

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

עוד לפני הדחייה הרשמית, גורמים בסכנין סיפרו: "כולנו בחוסר וודאות ומנסים למצוא פתרון. בכל מקרה נראה שאין כל אפשרות מדחייה נוספת של המשחק". ואכן, בסופו של דבר הוחלט שהמשחק יידחה בהחלטה שנראית כמו הפתרון הזמני הטוב ביותר. בסכנין הביעו שביעות רצון מהדחייה השנייה ומנכ"ל הקבוצה, חאלד דוכי, אמר לספורט1: "לא הייתה אפשרות אחרת. המשטרה לא אפשרה לנו לקיים את האימון המסכם ויתרה מכך המשטרה סגרה את המגרש ללא התראה אפילו לא של שעה ולא היה לנו כל אפשרות להתכונן כראוי למשחק".

על אף הסגר והמצב בעיר, כאמור, אוהדי סכנין הגיעו אתמול לאימון על מנת לעודד את השחקנים והדליקו אבוקות. בעקבות העברת 50% מבית"ר לשייח' חמד בן ח'ליפה, חלק מאוהדי סכנין הקניטו את היריבה המושבעת ודרשו מהשחקנים להביא את 'דרבי המגזר', להילחם עבור הסמל ולקחת שלוש נקודות מול היריבה המושבעת. לאחר מכן, כוחות משטרה הגיעו למקום ופיזרו את ההתקהלות. לאימון הגיע גם יושב הראש מוחמד אבו יונס, שהבהיר בפני השחקנים את חשיבות המשחק עבור המועדון והאוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי