"אין לאצילי סעיף יציאה, אני לא בטוח שאפואל תשחרר אותו"

עומר אצילי | האתר הרשמי של אפואל ניקוסיה

בצל השמועות על מעבר אפשרי למכבי חיפה או לבית"ר ירושלים, רונן קצב דיבר ברדיו חיפה והתייחס לעתיד הלקוח שלו: "אף קבוצה בישראל לא פנתה. אם הוא יחליט לחזור לארץ, ברור שהן מועמדות לצרפו"

(גודל טקסט)

בצל השמועות על חזרה אפשרית של עומר אצילי לישראל, סוכנו רונן קצב עלה לשידור בתכנית "הפנאל" ברדיו חיפה והתייחס לעתידו של קשר אפואל ניקוסיה, שכזכור נמצא לאחרונה חיובי לקורונה והוזכר בימים האחרונים כמועמד להצטרף למכבי חיפה ולבית"ר ירושלים.

"אף קבוצה בארץ לא פנתה לעומר אצילי", הבהיר קצב. ""השם שלו בתקשורת, גם של דור מיכה וניקו אולסק. יש לעומר חוזה לשנתיים, טוב לו שם ולא בטוח שהקפריסאים ישחררו אותו. זה שהתקשורת בארץ אומרת שעומר חוזר זה בסדר, זה עושה לנו טוב, אבל טוב לו בקפריסין".

על האפשרות להגיע לבית"ר ירושלים המתחדשת של משה חוגג ושייח' חמד בן ח'ליפה: "לא היה שום איתות מאף קבוצה בארץ, זה קצת מוקדם. ברור שבית"ר ירושלים ומכבי חיפה הן מועמדות לצרפו אם יחליט לחזור, השמות של כל החבר'ה האלה עולים כל הזמן בתקשורת".

האם קיים סייף יציאה בחוזהו של אצילי: "כמעט לאף שחקן בעולם אין אפשרות יציאה מחוזה, יש בודדים שיש להם סעיף כזה, לאצילי אין סעיף יציאה. עומר נסע לשחק בקפריסין בגלל מה שקרה, הוא היה שחקן מוביל במכבי ת"א, עשו עליהם פה עליהום. הם זוכו לחלוטין, אין כתב אישום והכל נגמר בצורה חלקה".

עומר אצילי | APOEL FC – Official Facebook

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי