ברק בכר לקראת הפועל ת"א: "כבר הפסדנו ליריבות שהיו בתקופות פחות טובות"

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה לקראת המפגש מול האדומים: "רוצים להיות יותר יציבים לאורך יותר דקות". רצף המשחקים: "לא לספוג שערים בהחלט גורם לתחושה טובה". חלון העברות: "לא מתעסקים בו עדיין". מאיר: "עובד קשה כדי לשחק"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה נערכת למחזור ה-10 בליגת העל בו היא תארח מחר (שני) את הפועל תל אביב באצטדיון סמי עופר ותקווה לחבר ניצחון ליגה רביעי ברציפות.

לקראת ההתמודדות המאמן ברק בכר התייחס לרצף הניצחונות ואמר: "זה לא עניין של נוסחה שמצאתי. כולם בקבוצה מבינים את החשיבות של כל פעולה. מעבר לפעולות ההתקפיות, גם ההגנתיות וזה מתחיל מלמעלה וזה מדביק את כל הקבוצה וחשוב להמשיך לעשות את זה".

כיצד שומרים על היכולת הטובה בשתי המחציות: "אני חושב שבהתחלה פתחנו משחקים יותר טוב ונפלנו בחצי השני. אולי במשחקים האחרונים זה קורה להפך, על אף שבמשחק האחרון התחלנו טוב ואז הייתה ירידה מסוימת. אני מסכים שאנחנו רוצים להיות יותר יציבים לאורך יותר דקות, ואנחנו עובדים כדי לשפר זאת".

בכר. "רוצים להיות יותר יציבים לאורך יותר דקות" | מאור אלקסלסי

האם הקבוצה עלתה על הגל: "לנצח שלושה משחקים ברצף ולא לספוג שערים בהחלט עושה הרגשה טובה, אבל אנחנו צריכים לזכור מה היה לפני ואת שני ההפסדים שהיו לנו. אנחנו משחקים עכשיו נגד קבוצה בתקופה פחות טובה, אבל כבר הפסדנו לקבוצות שהיו במצב הזה. צריכים לבוא ולעשות הכל כדי להמשיך את המומנטום".

פתיחת חלון העברות בחודש הבא: "כרגע אנחנו לא מתעסקים בזה. יש עוד זמן עד ינואר ויש לנו עומס של משחקים. כרגע, אנחנו מרוכזים רק במשחקים הקרובים".

לאחר המאמן, גם המגן רז מאיר דיבר לקראת המשחק וסיפר על התקופה שעוברת עליו באופן אישי: "העובדה שנכנסתי להרכב? אני מאוד מאמין בעצמי קודם כל. אני עובד מאוד קשה בשביל להיות על המגרש. שמח שנתנו לי את ההזדמנות ומקווה רק להמשיך בעזרת השם".

מאיר. "עובד מאוד קשה בשביל להיות על המגרש" | מאור אלקסלסי

המשך דרכו במכבי חיפה כאשר חוזהו יסתיים בתום העונה: "המועדון הזה הוא הבית שלי ואני כמובן רוצה להמשיך. בואו נראה מה יהיה. מאמין שהכל יהיה בסדר".

האם הסגל יוכל להוביל את מכבי חיפה לתארים: "יש לנו סגל חזק מאוד וחדר הלבשה חזק ומגובש. אנחנו בתקופה טובה. מקווים להמשיך את זה בעזרת השם. צעד צעד".

תפקודו על המגרש: "זו התמודדות שלא הייתה לי פשוטה, כי ידעתי שאני לא יוכל למצות את מלוא הפוטנציאל שלי. כעיקרון אני משחק כמגן ימני בתפקיד הטבעי שלי. אבל אני אגיד את זה עכשיו, כמו שאמרתי לכל מאמן שהיה פה, אני אעשה הכל בכל תפקיד שיתנו לי. העיקר להיות על הדשא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי