סילבס: "אחד ההפסדים הקשים בקריירה שלי"

בהפועל חיפה התקשו להבין כיצד איבדו יתרון בדקה 89 ויצאו ללא נקודות: "מאכזב מאוד, מכעיס מאוד". ממן: "מכבי ישבו עלינו יפה והגיעו להמון מצבים"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הייתה רחוקה 10 דקות מלהשיג ניצחון מדהים על מכבי תל אביב בבלומפילד, אבל שערים של אבי ריקן בדקה ה-89 ויונתן כהן עמוק בתוספת הזמן, סיפקו לנו את אחד המהפכים המדהימים והגדולים של העונה, ובצד המפסיד, הקבוצה של חיים סילבס נשארה רק עם המחמאות. המאמן התקשה להסתיר את האכזבה בסיום המשחק: "זה באמת אחד ההפסדים הקשים שחוויתי בקריירה. מאכזב מאוד, מכעיס מאוד. לבוא לבלומפילד, להבקיע שלושה שערים, שתי קורות ומצבים של 100% גול, אם זה לא מספיק כדי להוציא פה נקודות אז זה מכעיס".

הפועל חיפה מסתפקת במחמאות: "בסופו של דבר הכל מוכרע על הפרטים הקטנים במשחק, להוביל בדקה 87 ולהצליח להפסיד ב-10 דקות זה מאוד מאוד מכעיס, מעצבן וזה לא מגיע לכל מי שנתן פה הכל על המגרש. היה פה אחלה משחק, באמת אחלה משחק, מטבע הדברים במחצית השנייה נדחקנו אחורה, הרגליים היו קצת עייפות, אחרי זה החילופים הרימו אותנו קדימה, אבל נפלנו בדברים הקטנים שמכריעים את הכף. יהיה קשה להירדם בלילה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אריאל שלום

חנן ממן לעומת זאת, לא היה מופתע: "להוביל בבלומפילד בדקה 90 ולא לצאת עם נקודה זה מאוד כואב, אבל אין מה לעשות, ניקח את הדברים הטובים נשפר את הדברים הפחות טובים, והלאה למשחק הבא, אין מה לעשות".

מה קרה? "אם נסתכל על המשחק, מכבי ישבו עלינו יפה והגיעו להמון מצבים, ככה שזו לא הפתעה שהם כבשו שערים, אבל עם איך שהמשחק התפתח זה כן חבל כי הובלנו, היינו צריכים לשמור יותר טוב ולהעז יותר ולשחק כדורגל יותר משוחרר, לא עשינו את זה ושילמנו על טעויות קריטיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי