פרויקט "שופטות למצוינות" החל, תירוש: עוד נגיע לליגת האלופות

שופטות למצויינות | צילום מסך: התאחדות לכדורגל

מטרת העל של התוכנית המשותפת של ההתאחדות לכדורגל ואתנה היא שילוב השופטות בליגות הבכירות וקידום כדורגל הנשים. יו"ר האיגוד: "רואה סיבות רבות לכך שהשופטות תגענה לקצה הפירמידה". הפרטים בפנים

(גודל טקסט)

משהו חדש מתחיל. פרויקט "שופטות למצוינות" של אתנה וההתאחדות לכדורגל יצא לדרך כבר לפני מספר ימים בבית הנבחרות בשפיים. מטרת העל של הפרויקט, כמובן, היא הגדלת מספר השופטות באיגוד השופטים יחד עם שילובן בליגות הבכירות וכן קידום כדורגל הנשים.

התוכנית שמונה מעל 20 שופטות, כוללת מספר מפגשים שייערכו בחצי השנה הקרובה. במסגרת המפגשים יקבלו השופטות כלים מקצועים וניהוליים הכוללים בין היתר מפגש עם פסיכולוג, מפגש עם תזונאי, מאמן כושר ומעטפת מקצועית נוספת.

רונית תירוש, יו"ר איגוד השופטים, בירכה על המהלך כמובן: "אני רואה סיבות רבות לכך ששופטת מישראל תגיע לשיא, לקצה הפירמידה. כלומר, היא תשפוט בליגת גברים ובליגה הגבוהה ביותר בעולם – בליגת האלופות. אנחנו נותנים כאן מעטפת מקצועית שהיא מכל הכיוונים".

יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים, אמר בעניין: "אני בטוח שאם נראה הצלחות בטווח הקצר, אנחנו עוד נגיע גם להצלחות הגדולות בטווח הרחוק. הפרויקטים האלה מבטיחים לנו עתודה מצטיינת ואפשרויות לקידום בזירה האירופית".

אשרת קרקר, רכזת אתנה, סיכמה: "החלום האישי שלי הוא שכל אחת בפרויקט תהפוך לשופטת מקצועית. שילוב המעטפת של אתנה וההתאחדות לכדורגל, גם יחד – יביא את השופטות האלו עד לליגות הבכירות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי