קנדיל, סבוריט וגולסה צפויים לחזור להרכב מכבי ת"א נגד נתניה

הצהובים יארחו את היהלומים למשחק השלמה מהמחזור השלישי ויקוו להוריד את הפער ממכבי חיפה לארבע נקודות. המגנים ישובו ל-11 על חשבון דוידזאדה ופיבן, הקשר לצד גלזר ופרץ, גם ריקן בתמונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שהגרילה את שחטאר דונייצק אותה היא תפגוש בחודש פברואר בשלב 32 הגדולות של האירופית, מכבי תל אביב יכולה להתרכז לפחות בתקופה הקרובה אך ורק בליגת העל, בה היא כידוע מפגרת בשבע נקודות אחרי המוליכה מכבי חיפה. הצהובים יארחו מחר (רביעי ב-20:45) בבלומפילד את מכבי נתניה למשחק השלמה מהמחזור השלישי ויקוו להוריד את ההפרש מהירוקים ולעקוף בטבלה את היריבה מעיר היהלומים.

במכבי תל אביב מקווים לא להיקלע גם הפעם לפיגור, כפי שקרה במשחק המשוגע נגד הפועל חיפה שהסתיים ב-3:4 דרמטי ממש ברגע האחרון וכן בהפסד הכואב 3:2 באשדוד . בעקבות השערים הרבים שספגו הצהובים עד כה בליגה (13 בתשעה משחקים), המאמן גאורגיוס דוניס ישים דגש מיוחד על התקפות המעבר של מכבי נתניה ויזהיר את חניכיו מפני שחני השחקנים המסוכנים ביותר שלה: גבי קניקובסקי והחלוץ יונס מלדה.

באשר ל-11, נראה שדוניס יבצע מספר שינויים בחלק ההגנתי, כשלהרכב ישובו מאור קנדיל ואנריק סבוריט על חשבון שחר פיבן ואופיר דוידזאדה. על שתי עמדות הבלמים מתחרים שרן ייני, איתן טיבי ולואיס הרננדס, כשהיווני טרם החליט מי מהם יתחיל את המשחק על הספסל.

חנן ממן, אייל גולסה | אריאל שלום

ומה קורה עם אלכסנדר פשיץ'? כשירותו של החלוץ, שחש כאבים קלים בשירר הירך האחורי בסיום ה-3:4, תתברר רק לאחר האימון המסכם. ל-11 צפויים לשוב גם אייל גולסה ודן ביטון, כשבתמונת ההרכב נמצא גם אבי ריקן שנכנס מול הפועל חיפה וכבש.

הרכב משוער, מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, שרן ייני (איתן טיבי), לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה, דן ביטון (אבי ריקן), יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ' (איתי שכטר).

בתוך כך, היום הגיעו אנשי הקרן ביחד עם לירון אורפלי 'טילטיל' והקמע הרשמי של המועדון לבית החולים אסף הרופא כדי לפגוש את הילדים במקום ולשמחם בחג החנוכה. בין השאר חולקו צעיפים, חולצות ומוצרים רשמיים של מכבי ת"א,.

טילטיל, מכבי תל אביב | מכבי תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי