דוניס הזהיר לקראת נתניה, ריקן: "שמחים שיש הרבה משחקים"

גאורגיוס דוניס | אריאל שלום

מאמן מכבי ת"א הבהיר כי היריבה היא אחת הקבוצות הטובות בארץ והוסיף: "דיברנו על ה-3:4 נגד הפועל חיפה, חשוב לשמור על ריכוז ולתקן את הטעויות". הקשר הוסיף: "אנחנו רגילים לשלוט בקצב, נגיע מוכנים למחר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה ניצחון סופר-דרמטי 3:4 על הפועל חיפה ביום ראשון האחרון, אך לצד האופי שהפגינה האלופה – היו לא מעט בעיות. גאורגיוס דוניס מתכנן מספר שינויים בהרכב לקראת הקרב נגד מכבי נתניה מחר (רביעי, 20:45), אותה הגדיר המאמן כאחת הקבוצות הטובות בארץ. עוד הבהיר כי הקבוצה חייבת להשתפר ולשמור על ריכוז.

צפו ב-3:4 הדרמטי של מכבי ת"א על הפועל חיפה

דוניס אמר לקראת המשחק: "דיברנו על המשחק הקודם וחשוב מאוד שבזמן שנותר לנו נעבוד קשה כדי לשפר מספר דברים. יש מרווח של שלושה ימים בלבד בין המשחקים וחשוב שנהיה מרוכזים ונתקן את הטעויות".

על לוח הזמנים הצפוף: "הרבה קבוצות משחקות בפרקי זמן כאלה, זה לא קל. עלינו להיות מרוכזים כי מלבד האיכות והיכולת, הריכוז הוא הדבר הכי חשוב גם בהגנה וגם בהתקפה".

יונתן כהן, גאורגיוס דוניס | אריאל שלום

על היריבה מכבי נתניה: "אנחנו מכבדים כל יריבה. אנו יודעים, בעיקר בתקופת הקורונה, שכל המשחקים שונים ממה שהיה בעונה שעברה. קבוצות נלחמות כדי להשיג תוצאה טובה. נתניה קבוצה מפתיעה לטובה. הם מנסים לשחק כדורגל אטרקטיבי עם שחקנים טובים. מבחינתי זו אחת הקבוצות הטובות בליגה".

הקשר אבי ריקן שעלה מהספסל וכבש את שער השוויון (3:3) הוסיף: "בגלל שיש צפיפות במשחקים אין הרבה זמן לחשוב לטוב ולרע, אנחנו מתכוננים כמו שצריך, כיף שיש כל כך הרבה משחקים, אנחנו אוהבים לשחק ורוצים לנצח". ברמה האישית אמר: "אני רוצה לשחק כמה שיותר, מחר אשמח לזכות להבקיע והכי חשוב לעזור לקבוצה, אשתדל להיות לצד הקבוצה כשיצטרכו אותי".

אבי ריקן | אודי ציטיאט

"זה לא היה משחק רגיל, אמנם זה כיף לקהל שיש הרבה תהפוכות, היה משחק מעניין, אבל אנחנו אוהבים לשלוט בקצב המשחק ובאירועים ולצערי זה לא קרה במשחק האחרון, נתנו לדברים להתפתח בחלק מהדקות גם לרעתנו אבל אם ניקח את הדברים הטובים אז כמובן יש אופי וחזרה מפיגור וכשיש אנשים עייפים אבל השחקנים עשו את שלהם בדקות הקשות כשהיינו צריכים אותם. לקחנו נקודות וצברנו ביטחון".

על היריבה: כמובן שלכל קבוצה יש את האופי וסגנון המשחק שלה ועלינו להיערך בהתאם ולהתאים את עצמנו, אין כל כך זמן להתכונן בגלל לוח המשחקים אבל אנחנו מספיק מקצוענים ומנוסים כדי להתאים את עצמנו מהר ונגיע מוכנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי