אלמוג כהן ייעדר נגד מכבי ת"א, אטוולד: "ננצל את החסרונות שלה"

היהלומים רוצים לחבר ניצחון שני ברצף, אך יודעים כי האלופה תהיה אתגר לא קל. המאמן: "יודעים שהיריבה לא מרוצה מהמיקום שלה, בניגוד אלינו. נשתדל להשאיר את זה ככה". שדה ייפתח ב-11, וייר עשוי לקבל את הקרדיט

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון על מכבי פתח תקווה בשבת האחרונה, שגרם לשחרור אנחת רווחה במועדון, מכבי נתניה תפגוש היום (רביעי) את מכבי תל אביב במסגרת משחק השלמה מהמחזור השלישי. היהלומים ינסו ליצור רצף ניצחונות חדש, אך הם יודעים שזו לא תהיה משימה קלה, שכן הקשר אלמוג כהן שסובל מכאבים בשריר הירך האחורי מחכה לצילום נוסף שיאבחן אם סובל מקרע (בשל הנפיחות בשריר הוא לא יכול היה לבצע את הצילום ביום ראשון) אך בכל מקרה הוא ייעדר.

"זה עוד משחק שבו ננסה לנצל את היתרונות שלנו והחסרונות של הקבוצה היריבה. נעבוד חזק כקבוצה ונגיע מוכנים. חלק מהמשחק האחרון שיחקנו ללא אלמוג כהן, וגם כמה משחקים כבר היינו בלעדיו. אין ספק שהוא ייחסר, אבל יש לנו סגל טוב ואני בטוח שהמחליפים יעשו את העבודה" התייחס המאמן ריימונד אטוולד להתמודדות ולחסרון של הקפטן שלו.

החלק ההגנתי: "מעניין שכשמסיימים משחקים ב 0-0 לא מדברים על הגנה, אבל כשמנצחים 2-3, כששער אחד גבולי, אף אחד לא מדבר על שלושת השערים שכבשנו. אני בוחר להסתכל על הדברים הטובים, אנחנו שמחים שחזרנו לכבוש, ואני בטוח שאפשר לכבוש עוד. נשתפר במשחק ההגנה ובמשחק ההתקפה. חשוב לציין את השוער שלנו, שמציג יכולת מעולה".

היריבה ויחסי הכוחות: "יהיה משחק מעניין ללא ספק, מכבי תל אביב לא מרוצה מהמיקום שלה בטבלה כרגע, ואנחנו די מרוצים. נשתדל להשאיר את זה ככה" סיכם המאמן. מבחינה מקצועית, מלבד חסרונו של כהן הפצוע, שיוחלף ביובל שדה ששולב במשחק מול מכבי פתח תקווה, אטוולד לא צפוי לבצע שינויים נוספים בהרכב. המגן השמאלי רותם קלר סובל מרגישות קלה, כשאם לא יהיה כשיר עידו וייר עשוי לפתוח במקומו.

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, אקינסולה אקיניימי, קיליאן ואן דר קאפ, רותם קלר (עידו וייר), יובל שדה, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, חן עזרא, יונס מלדה, קוואן פרייטר.

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי