אחרי סיום העסקה: בית"ר תיפגש עם אלירן עטר ועידן ורד

השייח בין ח'ליפה , אלירן עטר ועידן ורד | אודי צטיאט , בית"ר ירושלים

דיונים על הארכת חוזיהם של שניים מהשחקנים הבכירים בקבוצה יתקיימו בקרוב. וגם: החשוד מ"לה פמיליה" שוחרר למעצר בית, עו"ד בן גביר שמייצג אותו: "המשטרה רודפת אותם, חופש הביטוי הוא גם להם"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית משפט השלום בירושלים שחרר הבוקר (רביעי) למעצר בית את אוהד בית"ר ירושלים וחבר ארגון 'לה פמיליה', שנעצר אמש בחשד שריסס כתובות נאצה נגד בעלי המועדון, משה חוגג.

למרות הצפי להארכת מעצרו של הצעיר, הוא ישהה במעצר בית עד יום ראשון ורק אז ייערך הדיון לבקשת המשטרה להרחיקו מהמגרשים וממתחם האימונים. עורך דינו, איתמר בן גביר, טען הבוקר: "לאוהדי לה פמליה יש זכויות ככל אוהדים אחרים והמשטרה חייבת להפסיק לרדוף אותם. מרשי מכחיש שרשם הכתובות אך יחד עם זאת לא ברור מדוע המשטרה מבקשת את הרחקתו מהמגרשים. חופש הביטוי הוא גם לאנשי לה פמליה וטול מאוהד כדורגל את הזכות לצפות במשחק ונקווה שבקרוב יפתחו את כל המגרשים, נטלת ממנו זכות יסוד של חופש הביטוי והתנועה".

כזכור, משטרת ירושלים פשטה אמש על ביתו של האוהד, שחשוד לכאורה במעשה המחאה על מכירת הקבוצה לשייח' חמד בן ח'ליפה. החשוד מכחיש את המיוחס לו. "בפעילות חקירתית שנערכה, איתרה אמש המשטרה צעיר החשוד במעשה. במהלך מעצרו אותר ברשותו מיכל תרסיס צבע והוא הועבר לחקירה שבסיומה נכלא", נמסר מהמשטרה.

כתובת הנאצה נגד חוגג |

בנושא אחר: בעקבות מכירת הקבוצה לשייח בן ח'ליפה נדחתה פגישה שהייתה אמורה להיערך עם עידן ורד בנוגע לחידוש החוזה. הקשר מחזיק בהצעה מקפריסין, אבל כפי שכבר אישר בראיון בעקבות הידיעה בספורט1, הוא מעדיף להישאר בבית"ר ירושלים. לאחר שנושא העסקה יסתיים ובן ח'ליפה יהפוך רשמית לבעלי הקבוצה, במועדון מתכוונים להיפגש עם ורד ואלירן עטר בנוגע להארכת החוזים שלהם במועדון. גורם במועדון הבהיר אתמול כי "בעקבות מצב הקבוצה ועסקת המכירה דברים נדחו קצת, אבל אין ספק שנשב עם ורד בקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי