בהפועל חיפה ינסו להכשיר את נס זמיר לכפר סבא

הקשר, שנעדר בשני המשחקים האחרונים עקב קרע קטן, ינסה לשוב לאימונים כדי להיות בסגל בשבת. גם עידו לוי חזר להתאמן באופן מלא, סילבס ביקש משחקנים לשמור על אחדות

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שחקני הפועל חיפה חזרו אתמול (שלישי) לאימונים והחלו בהכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל כפר סבא. במועדון עדיין מתקשים לעכל את ההפסד 4:3 למכבי תל אביב ביום ראשון, משחק בו הובילו בדקה ה-87, ובניסיון להשתחרר מהסיום הדרמטי ערך המאמן חיים סילבס אספה בניסיון לעודד את שחקניו.

"אנחנו צריכים לשמור על אחדות בכל המשחק, להילחם עד לשריקת הסיום ולא לוותר בשום רגע. אנחנו צריכים לעשות הכל ביחד", אמר להם סילבס לצד הדגשת חשיבות המשחק בשבת, מתוך הבנה שניצחון הוא הכרחי אם הקבוצה רוצה להישאר בחלק העליון של הטבלה.

הבלם עידו לוי חזר לאחרונה לאימונים לאחר פציעה ארוכה ולא מן הנמנע שיהיה בסגל כבר במשחק הקרוב או לכל המאוחר במשחק הבא. מי שעשוי לקבל הזדמנות בשבת הוא ניסו קפילוטו, שכבר נכלל בסגל וישב על הספסל בשני המשחקים האחרונים. בנוסף, הקשר נס זמיר ינסה להתאמן ביומיים הקרובים ובמועדון מנסים להכשירו כבר למשחק הקרוב. זמיר סובל מקרע קטן בשריר התאומים ואם לא ירגיש כאבים ברגלו הוא יוכל להשתלב במשחק הקרוב.

עידו לוי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי