"יונתן כהן הוא היחיד שמראה ווינריות, התלהבות ומכביזם"

רגע לפני המפגש הקריטי נגד מכבי נתניה (20:45), בסביבת שחקני מכבי תל אביב החמיאו לגיבור ה-3:4 על הפועל חיפה: "הוא צריך להיות הקפטן, הוא זה שהכניס לראש שאין סיכוי שמפסידים ומשם זה חלחל"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי חיפה שוב ביתרון שבע נקודות על מכבי תל אביב, אבל הערב (רביעי, 20:45) האלופה תערוך את המשחק החסר שלה נגד מכבי נתניה מהמחזור השלישי וגם בקבוצה יודעים: כל תוצאה פרט לניצחון והקטנת הפער מהפסגה לארבע נקודות, היא כמו הפסד.

רק לפני שלושה ימים הצליחה מכבי תל אביב לצאת מהקבר עם 3:4 מטורף על הפועל חיפה, משחק בו נקלעה לפיגור 3:2 בדקה ה-87, ובקבוצה מקווים שאותו מהפך, משחק ש"קיצר חיים" כפי שסיפר המאמן גארוגיוס דוניס, ישפר את מצב הרוח ואת הביטחון של השחקנים, מתוך הבנה שמשחקים מהסוג הזה שמורים לקבוצה שבסופו של דבר גם זוכה בתארים.

יונתן כהן, כובש שער הניצחון שפעם שנייה תוך פחות משנה הופך לגיבור ה-3:4 על קבוצה חיפאית, זוכה לשבחים רבים מחבריו ויש מי שאף רוצה לראות אותו עונד את סרט הקפטן. "יונתן כהן הוא השחקן היחיד שמראה מבפנים ומבחוץ ווינריות, התלהבות ומכביזם", אמר גורם בסביבת שחקני מכבי תל אביב, "הוא הדליק את השחקנים לכל אורך המשחק נגד הפועל חיפה וגרם להם לעשות סוויץ' ולחשוב שאין סיכוי שהם מפסידים במשחק, כל הדרך לניצחון 3:4. הוא הכניס את זה לראש של אייל גולסה ואלכסנדר פשיץ' ומשם זה חלחל. יוני צריך להיות הקפטן".

כהן ממהר עם הכדור לעיגול האמצע ב-3:3 | אריאל שלום

מכבי תל אביב, בתור היותה אלופת השנתיים האחרונות שניפצה שיאים בזה אחר זה תחת ולדימיר איביץ' ונקודת החוזקה שלה הייתה בעיקר החלק האחורי, ספגה כבר 13 שערים בתשעה משחקים ובהחלט יש ציפייה לראות שחקנים כמו איתן טיבי, שרן ייני, אנריק סבוריט, לואיס הרננדס ואחרים לוקחים אחריות, כפי שגם רמז דוניס בהתבטאויותיו על משחק ההגנה. מכבי ת"א תצא לטדי ביום שני למשחק נגד בית"ר ירושלים ולאחר מכן תפגוש גם את קריית שמונה והפועל ת"א, ועל כן היא לא יכולה להרשות לעצמה מעידה נוספת הערב לקראת הישורת האחרונה של הסיבוב הראשון.

כמובן שגם דוניס לא יוצא נקי מהסיטואציה אליה נקלעה הקבוצה והטענה היא שעליו לחדול מרוטציות כה גדולות ולהפסיק לדבר על לוח אינטנסיבי ומשחקים באירופה, שכעת הסתיימו עד המפגש נגד שחטאר דונייצק בפברואר. גם העובדה שמכבי חיפה לא באירופה לא צריכה להוות תירוץ עבור דוניס, שהיו לו רק שני אימונים בשני ושלישי כדי להכין את הקבוצה לנתניה ולתקן טעויות מהמשחקים האחרונים.

למרות זאת, אי אפשר להגיד שהכיסא של דוניס מתנדנד ברגע זה. התחושות אצל אוהדים רבים היא שזו לא מכבי תל אביב עליה הם חולמים ומפנטזים העונה, אך חלון ההעברות יפתח רק ב-10 בינואר ועד אז יצטרך דוניס למקסם את היכולת מהסגל הקיים, מה שלא קורה בשלב זה.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, שרן ייני (איתן טיבי), לואיס הרננדס , אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, איל גולסה, דן ביטון, יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ' (איתי שכטר).

יונתן כהן, גאורגיוס דוניס | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי