ק"ש שלחה מכתב זועם לאיגוד השופטים: מקפחים אותנו שנה אחר שנה

שחקני הפועל קריית שמונה | מאור אלקסלסי

במועדון הצפוני לא שותקים יותר על טעויות השיפוט וטוענים לאפליה בכסף שקיבלו מרשת הביטחון: "כנראה שק"ש לא חלק ממדינת ישראל". בעקבות העומס, רפואה מתלבט האם לעשות רוטציה מול בית"ר בחמישי (19:45, ספורט1)

(גודל טקסט)

אחרי שרשמה שני הפסדים רצופים, קריית שמונה תגיע מחר (חמישי) לטדי לקרב לא פשוט בכלל נגד בית"ר ירושלים (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1) של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה עם מטרה אחת – לעצור את הרצף השלילי ולחזור ליכולת שאפיינה את הקבוצה עד לא מזמן.

בינתיים, בקבוצה לא שותקים בנוגע לטעויות השיפוט האחרונות שקרו במשחקים האחרונים ושיגרו היום מכתב לאיגוד השופטים בו הביעו את כעסם על האפליה, לטענתם, כלפי המועדון במשחקים האחרונים. "נושא הטעויות במשחקי ק"ש מתסכל, שכן הדבר לא חוזר על עצמו שבוע אחר שבוע, אלא שנה אחר שנה. בשנה שעברה, בשמונת המחזורים הראשונים, טעויות ה-VAR והשופטים פגעו בנו משמעותית והמשך העונה קבוצתנו אף עמדה בסיכון של ירידת ליגה", נכתב במכתב.

"השנה במשחק מול מכבי נתניה ביטלו השופטים באמצעות ה-VAR גול חוקי שכבש לוסיו. השופט ששרק כלל לא הלך לבדוק ב-VAR האם הסיבה לפסילת השער מוצדקת. פנינו למנכ"ל איגוד השופטים ועד היום לא קיבלנו תשובה לגבי זה. מי שראה את הסרטון – ברור לו שהגול היה חוקי. נגד מכבי חיפה בוטל לנו פנדל בצדק, וכשכל הצופים חשבו שהשופט הולך להוציא לשחקן מכבי חיפה כרטיס אדום, אחרי תשע דקות של בדיקה הוא החליט שלא היה כלום. באותו משחק, בפנדל גבולי לטובת מכבי חיפה הוא כלל לא הלך לבדוק ב-VAR את האירוע", נכתב בסיום.

לוסיו מרינאו | דני מרון

גם מול הפועל באר שבע במחזור האחרון הראו מצלמות הטלוויזיה פנדל ברור על רועי קהת שכלל לא נבדק על ידי ה-VAR. מעבר לזה, במועדון טוענים שהם מקופחים במספר נושאים נוספים, כמו למשל שקבוצת הנוער כלל לא משודרת בטלוויזיה ושהמענק שהתקבל מרשת הביטחון היה הנמוך ביותר מבין כל קבוצות הליגה. גורם בק"ש אמר: "זה מה שמגיע לנו על כך ששיחקנו בקריית שמונה ולא עזבנו לאצטדיון חלופי גדול יותר שבו יכולנו לארח אלפי אוהדים של קבוצות היריבה ולהגדיל את ההכנסות. עצוב שזה היחס לפריפריה ולמי שפועל עבורה. כנראה שק"ש לא חלק ממדינת ישראל".

ובחזרה להכנות למשחק מול בית"ר. המאמן קובי רפואה מודע לעומס הגדול על שחקניו, שחלקם הם התלונן על עייפות, ורק לאחר האימון המסכם יחליט מי יהיו ה-11 שיפתחו בהרכב. אמיר בן שמעון נמצא בתמונה ועשוי להחליף את זיו מורגן בהרכב, וגם אדריאן רוצ'ט עשוי לקבל את הקרדיט במרכז השדה ולפתוח על חשבונו של יואב הופמייסטר.

רפואה אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מגיעים למשחק נוסף בטדי באותו השבוע מול קבוצה חזקה שמשחקת בבית. על אף התוצאות בשני המשחקים האחרונים אני בטוח בשחקנים שלי, וגם שהפסדנו הם הראו שהם נותנים את הכל על המגרש. גם במשחק הזה נעשה הכל כדי לצאת עם תוצאה טובה. גורם במועדון אמר: "כדי להישאר בצמרת צריכים להוציא נקודות בטדי. הפסד נוסף ותחילת העונה הטובה תישכח".

קובי רפואה | דני מרון

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, יובל לוין, עידן נחמיאס, אורי דהן, אמיר בן שמעון, סמואל בראון, יואב הופמייסטר, רועי קהת, סאקו טורה, יוגין אנסה ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי