"יש רדיפה והשתקה, המשטרה כאילו עובדת אצל חוגג"

משה חוגג, משטרה | ספורט1

עו"ד בן גביר, אשר מייצג את אוהד בית"ר ירושלים שהמשטרה פשטה על ביתו: "יש רדיפה נגד לה פמיליה, אם זה אוהד סכנין זה היה עובר בשקט. חוגג כל רגע מאיים בתביעות. השייח' יכול להחליט מחר שבית"ר תיקרא אל קודס"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

משטרת ירושלים פשטה אתמול (שלישי) בערב על ביתו של אוהד בית"ר ירושלים, המשתייך לארגון לה פמיליה, בטענה כי ריסס גרפיטי נגד הבעלים משה חוגג, זאת במחאה על מכירת הקבוצה לשייח' חמד בן חליפה. מעצרו של האוהד לא הוארך והוא שוחרר לעת עתה עד לדיון נוסף שיתקיים ביום ראשון. עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את אותו אוהד, התראיין היום לתכנית הספורט של 103FM ותקף את המשטרה ומשה חוגג.

"אני לא מקל ראש בשום עבירה פלילית, אבל בואו נשים את הדברים בפרופורציה", אמר בן גביר. "יש אלפי כתובות גרפיטי בכל מקום. מה פתאום משטרת ירושלים פושטת על בית של מישהו ועוצרת אותו בלילה? הוא חשוד בהשחתה על רקע פלילית. מדובר בבחור בן צעיר בן 19.5, אוהד כדורגל ששייך ללה פמיליה. הטענה שלי היא שיש רדיפה כנגד לה פמיליה".

"אם זה היה אוהד בני סכנין או אוהד אחר אף אחד לא היה עוצר אותו ללילה בבית מעצר", תקף העו"ד. "יש כאן רדיפה. אפשר להסכים ולא להסכים עם הדברים של לה פמיליה בנוגע לכניסתו של השייח' למועדון, אבל אני חושב שעל עבירות של חופש ביטוי לא עוצרים אוהד כדורגל למשך לילה שלם".

אוהדי בית"ר ירושלים בבית וגן |

"הייתי בסכנין במשחק שצעקו של 'איטבח אל יהוד'. מישהו עצר שם מישהו? המשטרה מפחדת. הטענה שלי היא שאם זו בית"ר ירושלים אז עוצרים ואם זו סכנין אז זה עובר בשקט. אני נגד דו פרצופיות. שיתייחסו לכולם בשוויון. אם אומרים שצריך לאפשר כמה שיותר חופש ביטוי – שיתנו לכולם לדבר. מה קרה? אסור להם לדבר? ועוד משה חוגג בכל רגע מאיים בתביעות. זה מרגיז אותי כל כך".

"אי אפשר להגיד שלא רוצים שקבוצת כדורגל תימכר? מה זה הדבר הזה? יש כאן רדיפה והשתקה. לה פמיליה הפכו להיות שעירים לעזאזל. המשטרה כאילו עובדת אצל חוגג. לכל קבוצה יש את האוהדים שלה. לא מזמן ייצגתי את השרופים של מכבי תל אביב. מה, זו קבוצת פשע? אלה אנשים שאוהבים ספורט, באים לכל משחק ולוקחים את זה יותר ללב".

מה דעתו האישית על מכירת בית"ר לשייח': "אני לא מסתכל ערבי או לא ערבי. לדעתי, יש כאן בעיה שבעלים זרים מנהל קבוצת כדורגל. אי אפשר להשוות את מיץ' גולדהאר. אנחנו במדינת ישראל, מדינת היהודים. אם יש בעלים שהוא ציוני זה אחלה. השייח' הזה מחר יכול להחליט שבית"ר תיקרא בית"ר אל-קודס ובעוד שלושה ימים הוא יכול להביא דגל פלסטין. אני לא בטוח שזה לא יקרה. לא הכל זה כסף. לפי הכמויות של הכסף שמדברים הוא צריך להביא לכאן את ליאו מסי".

חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי