דוניס: "מסכים שיהיה קשה לקחת אליפות ככה"

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב אחרי ה-2:2 מול מכבי נתניה: "היה משחק מוזר. לפעמים אין תשובות בכדורגל, התשובה צריכה להיות עבודה קשה. הביקורת עליי? מכבד את כולם, לא שומע את הרעשים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב של עונת 2020/21 לא אותה קבוצה של העונה הקודמת. האלופה נפרדה הערב (רביעי) ב-2:2 ממכבי נתניה והמשיכה בחוסר היציבות שעשוי לגרום לה לאבד את כתר האליפות אחרי שנתיים של שליטה צהובה.

המאמן, גאורגיוס דוניס, דיבר לאחר ההתמודדות והתייחס לשערים הקלים שקבוצתו סופגת: "הסיטואציה היום הייתה שונה מאשר במשחק מול הפועל חיפה. אנחנו מנסים לפתור את זה. ניסינו לשנות סגנון וללחוץ מקדימה. אני מאמין שעם עבודה קשה כל הקבוצה תשתפר. היה משחק מוזר היום, התחלנו טוב מאוד ב-25 הדקות הראשונות והגענו למצבים, אבל שוב היינו חשופים ונאלצנו לרדוף אחרי היריבה".

הסיבות ליכולת הלא מספיק טובה: "לפעמים אין תשובות בכדורגל. התשובות צריכות להיות באימונים ובעבודה קשה. החודש האחרון קשה מאוד עבורנו, יש המון משחקים, בכל שלושה ימים בערך. אני אומר שוב – אנחנו יודעים את הבעיות, אבל קשה לתת תשובות".

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | ברני ארדוב

על כך שיהיה קשה לקחת אליפות ככה: "אני מסכים שיהיה קשה בדרך הזו, אבל אנחנו חייבים לקבל את המציאות כמו שהיא ולחשוב כיצד אנחנו משתפרים".

הביקורת עליו: "זו העבודה שלי. אני מכבד את כולם ומתרכז במה שאני צריך לעשות. העבודה שלי היא לא לשמוע את הרעשים, כי לפעמים יש רעשים טובים ולפעמים רעשים פחות טובים".

הההשוואות הבלתי פוסקות למכבי ת"א של ולדימיר איביץ': "אני לא רוצה לענות על זה. אני המאמן ומנסה לתת את הכי טוב לקבוצה ולשחקנים. מה שהיה בעבר שייך לעבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי