נס זמיר חזר לאימונים, אבל הפועל חיפה סובלת מבעיית חלוצים

קייס גאנם | אריאל שלום

לאגאדה הפצוע יצטרף כעת גם קייס גאנם שנפצע נגד מכבי ת"א וייעדר נגד כפ"ס, בן בסט בספק וטרם התקבלה החלטה אם הקשר יהיה בסגל בשבת

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה רוצה לחזור למסלול הניצחונות כבר בשבת הקרובה כאשר תארח את הפועל כפר סבא, כשישנה הבנה במועדון שמדובר במשחק שפשוט אסור להם למעוד בו אם ברצונם להיאבק בחלק העליון.

אחרי ה-4:3 המטורף נגד מכבי ת"א בתחילת השבוע, המאמן חיים סילבס סובל מבעיה בחלק ההתקפי מכיוון שקייס גאנם, מהמצטיינים בבלומפילד, נפצע במשחק ולא יתאושש בזמן לקראת המשחק נגד כפ"ס. כידוע, גאנם מצטרף ביציע לוויליאם אגדאדה שנעדר כשלושה שבועות וגם החלוץ עדן בן בסט סובל ממתיחה קלה ונמצא בספק למשחק. פצוע נוסף הוא אחמד דראושה שלא צפוי להיכלל בסגל.

לאור כל האמור לעיל, מי שצפוי לפתוח בחוד הוא רז שטיין שפתח במשחקים האחרונים בתפקיד הכנף. הבשורה המשמחת הגיעה מכיוונו של נס זמיר שחזר לאימונים ולאחר האימון היום יוחלט אם הוא ייכלל לסגל בשבת או שמא בקבוצה ימיתינו עם החזרתו עד למשחק בשלישי הבא מול מועדון ספורט אשדוד.

סוגיה נוספת שעומדת בפני סילבס היא באשר למרכז ההגנה, כשלא מן הנמנע שהמאמן יחליט שניסו קפילוטו יחזור להרכב לאחר שנעדר כשמונה חודשים בגלל פציעה.

ניסו קפילוטו
קפילוטו, בפלייאוף בחודש יוני. יחזור בשבת למרכז ההגנה? | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי