מי הפייבוריטית של יוסי בניון לזכות העונה באליפות?

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

בראיון לניסים משעל וגיא פלג ב-103FM, כוכב העבר סיפר מי לדעתו המועמדת המובילה לזכות בליגת העל והתייחס להצלחה הגדולה של מנור סולומון: "כשהוא כבש נגד ריאל מדריד, קפצנו בבית כאילו זכינו בגמר ליגת האלופות"

(גודל טקסט)

זה אמנם מגזין אוהדים של ארסנל ולא אחד מאתרי החדשות הגדולים בממלכה, אבל אתמול (רביעי) בשעות הבוקר המאוד מוקדמות נחשף תחת הכותרת "בלעדי" על כך שלא אחר מאשר מנור סולומון, היהלום הישראלי הצעיר של שחטאר דונייצק האוקראינית, עשוי לעבור כבר בינואר לפרמיירליג ושעל שירותיו נאבקות ארסנל ולידס יונייטד.

מדובר כמובן בשתי קבוצות תחתית באנגליה בימים אלה, ארסנל זהו מועדון פאר שלעת עתה קרוב הרבה יותר לקו האדום מאשר לחבורת הצמרת ואילו לידס יונייטד זו העולה החדשה והדי מלהיבה של מרסלו ביילסה, ששבה לפרמיירליג אחרי 16 שנה.

אבל האם מנור סולומון מתאים לשם? אין יותר מתאים ממי שהיה חברו במכבי פתח תקווה ובעברו שיחק גם בארסנל, יוסי בניון כדי שיתייחס לנושא. עם זאת, בריאיון הבוקר (חמישי) לתכנית של של ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM, בניון בחר שלא לדבר על אפשרי של סולומון לאנגליה, אבל כמובן שהחמיא לקשר בן ה-21, שכמוהו כבש נגד ריאל מדריד בליגת האלופות: "ברגע שהוא הבקיע הייתה שמחה כל כך גדולה, קפצנו בבית כאילו זכינו בגמר ליגת האלופות. אני נהנה מכל רגע שאני רואה את ההתפתחות של מנור, איך הוא מתקדם ומשפר את המשחק שלו, זו פשוט חוויה לראות".

לא בברנבאו, אבל גם הוא כבש נגד ריאל במדריד. סולומון | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

קווי דמיון בינו לבין סולומון: "למרות שאנחנו שיחקנו בתפקידים די דומים, הסגנון הוא שונה. הוא שחקן שבנוי יותר על מהירות וכוח מתפרץ ואני יותר עם הכדור, על לעשות דברים עם הכדור. לדעתי אנחנו בזה קצת שונים, לו יש את היתרונות שלו ולי את שלי. אני מאחל לו שיגיע כמה שיותר רחוק כי יצא לי לשחק איתו וראיתי איזה ילד מדהים הוא".

משעל ופלג גם ניצלו את המעמד כדי לשאול את בניון על ליגת העל העונה, ומי שפתח אותה כמנהל המקצועי של בית"ר ירושלים סיפר מי לדעתו הפייבוריטית לאליפות: "אני חושב שלפחות השנה יש הזדמנות לכל הקבוצות להילחם יותר על אליפות, במיוחד אחרי התוצאה אתמול, נראה שמכבי חיפה פותחת פער. אני חושב שמכבי תל אביב מבחינת סגל, יש לה את הסגל הכי רחב והכי חזק בליגה, מה ששם עדיין לא מתחבר. תלוי אם הדברים יתחברו בקרוב, אני חושב שהיא הפייבוריטית לאליפות, זו דעתי. נקווה שגם חיפה תלך עד הסוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי