בשורות גדולות? "מעריך שכבר באמצע פברואר נראה קהל במגרשים"

אוהדי קבוצות ליגת העל | ספורט1

בצל הגעת החיסונים לקורונה בתחילת החודש, יו"ר מנהלת הליגות כלפון הבהיר: "רוצים לחסן קודם את השחקנים כבר בינואר כדי שיהוו דוגמה לאוהדים. המטרה היא להחזיר את הכדורגל לחודש מרץ ושלכל אוהד יהיה דרכון ירוק"

(גודל טקסט)

בצל החיסונים לקורונה שהגיעו לישראל בתחילת החודש, יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון, התראיין הערב (חמישי) לתכנית הספורט של 103FM וסיפר את התחזית שלו לקראת חזרת הקהל למגרשים בישראל.

האזינו לראיון המלא

"אנחנו מדברים על מתווה כללי, לא רק שחקנים. מה שאנחנו רוצים זה להחזיר את הכדורגל כמו שהוא היה בחודש מרץ האחרון" אמר כלפון בפתח דבריו. "בלי חובת בידוד, בלי הפסקות וכמובן, לראות את הקהל ביציעים".

"כבר אמרתי בעבר, כדורגל ללא אוהדים זה לא כדורגל. זו פגיעה אנושה באוהדים, בשחקנים ובקבוצות. התחלנו בשבוע שעבר שיחות עם משרד הבריאות בעקבות הגעת החיסונים לישראל. בשלב הראשון, אנחנו רוצים לעשות שיתוף פעולה עם קבוצות הכדורגל המקצועני, כדע שהשחקנים יחוסנו בקבוצות שלהם ובסופו של דבר זה ישחרר אותם מבידוד. השחקנים יהוו דוגמה לאוהדים ויתחסנו בעצמם במקביל. המטרה היא שיהיה לכל אוהד בעוד חודש או חודש ושבועיים מהיום דרכון ירוק לכל אוהד כדורגל והקהל יחזור למגרשים".

ארז כלפון
כלפון. "המטרה היא שלכל אוהד יהיה דרכון ירוק" | דני מרון

כלפון המשיך: "מקווה שנקבל את האישורים הדרושים ונוכל לחסן את השחקנים כבר בחודש ינואר. אני מעריך שאם יהיו החיסונים בינואר, קודם כל עם השחקנים, ולאחר מכן המתנה לחיסון הנוסף, באמצע פברואר כבר נראה קהל במגרשי הכדורגל בישראל".

מה יקרה אם שחקן יסרב להתחסן: "אף אחד לא יכריח שחקן להתחסן, למרות שאני חושב שזו טעות כי ה-FDA אישר את התרופה וכל אנשי משרד הבריאות קוראים להתחסן. חושב שכולם צריכים לעשות את זה, בטח שהכדורגלנים נמצאים בבידוד ביתי. אפשר לראות שבלאומית כל שני וחמישי עוצרים משחקים".

רשת הביטחון: "חלק מבעלי הקבוצות דיברו איתי על זה. חושב שתמיד יהיו כאלו שיחשבו שהם קיבלו פחות ויש כאלו שיותר. בסופו של דבר המטרה הייתה להביא את רשת הביטחון, ואני חושב שקיבלו רשת מכובדת לקבוצות הכדורגל. אני שלם לחלוטין איתה כי בלעדיה לא הייתה נפתחת עונת הכדורגל. אמרנו מראש שהכסף יהיה רק על אובדן של כרטיסים ומנויים. בלי זה, לא היה דרך לקבל את הכסף".

ארז כלפון, יעקב שחר , אדר זהבי
"שלם לחלוטין עם רשת הביטחון שקיבלנו" | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי