"לא חשבתי לפטר את מימר, השנה הזאת הולכת להיות סיוט"

שחקני הפועל חדרה | דני מרון

אחרי ה-2:2 הדרמטי מול הפועל ב"ש, אורן גולן דיבר ל-103FM והחמיא למאמן: "הוא לא הבעיה אלא הפתרון". רמז לקראת ינואר: "חסרים לנו שני שחקנים בעמדות מסוימות וזה ייפתר בקרוב". ומה עם האצטדיון החדש?

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אתמול (רביעי) הפועל חדרה שמטה יתרון 1:2 בדקות הסיום נגד הפועל באר שבע, ספגה שני שערים בתוספת הזמן וניצלה ברגע האחרון מהפסד בזכות החלטה מעוררת מחלוקת של צוות השיפוט. היום, היועץ המקצועי של הקבוצה, אורן גולן, התראיין ל-103FM ושיתף את תחושותיו בנוגע לדרמה אתמול ולפתיחת העונה של קבוצתו.

האזינו לראיון המלא

גולן פתח את דבריו בהתייחסות לתיקו עם ב"ש: "פשוט נתנו לבאר שבע שתי נקודות במתנה בדקה 90, ועוד בפעם הראשונה שעשינו מהפך העונה. הכל היה נראה ורוד ואז הכל החשיך. בחודש האחרון עברנו ארבעה משחקים ללא הפסד ואנחנו נראים טוב, אנחנו יוזמים ותוקפים, ולחלוטין לא נראים כמו קבוצת תחתית".

גולן המשיך ורמז לקראת ינואר: "אנחנו צריכים להתחזק במספר עמדות ונעשה את זה כבר בינואר הקרוב. חדרה קבוצה טובה אבל השנה הזאת הולכת להיות סיוט".

אורן גולן
אורן גולן | אודי ציטיאט

לגבי המאמן, שרון מימר: "לא חשבתי לפטר את מימר, הוא לא הבעיה אלא הפתרון. חסרים לנו שני שחקנים בעמדות מסוימות וזה ייפתר בקרוב. אם הפועל חדרה תסיים במקום ה-12 ולא תרד ליגה, זה יהיה הישג אדיר למועדון והצלחה גדולה. אם זה יקרה אני אגיד ששרון מימר הוא המאמן הכי גדול בעולם".

לסיום, התייחס להבטחות מצד ראש העיר לבניית האצטדיון החדש: "עוד לא הנחנו את אבן הפינה לאצטדיון אבל אנחנו מחכים בקוצר רוח. אנחנו משוועים לאצטדיון בחדרה".

שרון מימר | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי