הפתרון של דוניס? מכבי ת"א צפויה לפנות לעידן נחמיאס

המאמן מנסה לשדר עסקים כרגיל לקראת המשחק בטדי נגד בית"ר ירושלים, אבל לספורט1 נודע שבמקביל החלו במועדון לבחון אפשרויות לחיזוק ההגנה בינואר ובלם קריית שמונה הוא המועמד המוביל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דקות ספורות אחרי שמכבי תל אביב איבדה עוד שתי נקודות במאבק האליפות וסיימה ב-2:2 נגד מכבי נתניה, המאמן גאורגיוס דוניס התייצב לראיון והצהיר כי על השחקנים ללמוד מפתיחת העונה הגרועה בליגה, מיד לאחר מכן לשכוח אותה ועם הראש נקי להגיע למשחק בטדי ביום שני נגד בית"ר ירושלים כמו למשחק פתיחת עונה.

בשיחה הראשונה שערך המאמן היווני עם שחקניו מאז התיקו ביום רביעי, הוא ניסה להעביר את אותו המסר: "אנחנו במצב הזה ביחד. אנחנו נצא לדרך חדשה כבר ביום שני, אז מבחינתנו הליגה מתחילה. אני מאמין בכולכם מאוד ולא חושש, אנחנו קבוצה מצוינת".

למרות דבריו של דוניס, פתיחת העונה הרעה של מכבי תל אביב, שאחרי 10 משחקים מעדה יותר פעמים מאשר ניצחה וכבר בפיגור של שש נקודות ממכבי חיפה בפסגה, הובילה לכך שבמועדון פועלים כדי לחזק את הסגל בינואר. למרות ההעפלה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, אין ספק כי משחק ההגנה של האלופה הוא נקודת התורפה הגדולה ביותר שלה העונה, בליגה היא כבר ספגה 15 שערים, בכל העונה שעברה היא ספגה שני שליש מהכמות הזו, ועל כן במועדון סימנו את הבלם המועדף עליהם לחיזוק בינואר.

דוניס. מנסה לשדר עסקים כרגיל | ברני ארדוב

מדובר בקפטן הפועל קריית שמונה, עידן נחמיאס, שסומן על ידי הצוות המקצועי במכבי תל אביב כבר לפנע כשנתיים וכעת הוא שוב הבלם הישראלי המוביל לחיזוק הסגל. זה לא סוד שבעלי קריית שמונה, איזי שרצקי, הינו איש מכבי ת"א בעבר שנמצא עד היום בקשרים עם גורמים ומקורבים למועדון ובמכבי תל אביב מאמינים שניתן יהיה להגיע לסיכום על צירופו כבר בחודש הבא.

כזכור, מכבי ת"א פנתה לשרצקי ולעידן נחמיאס בעונה שעברה ואף נערכה פגישה בנושא, אולם הצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום והקפטן נשאר בצפון. כעת, במכבי ת"א מקווים שניתן יהיה להתגמש על הפערים מהניסיון הקודם ובכוונתם גם להציע לקריית שמונה מספר משחקני הסגל הרחב בהשאלה. יש לציין שגם מצבה של קריית שמונה בטבלה בחודש הבא צפוי להשפיע על החלטת שרצקי אם להעביר את הבלם באמצע העונה או לא.

עידן נחמיאס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי