שרצקי: "לא קיבלתי שום פנייה לגבי נחמיאס, אבל לא פוסל כלום"

בעלי קריית שמונה התייחס לפרסום לפיו מכבי תל אביב עשויה לפנות שוב לגבי הבלם. במועדון הוסיפו כי הפעם לא יעמדו בדרכו. טורה בספק לסכנין, לוין יפתח כמגן ימני

(גודל טקסט)

קריית שמונה שהייתה הקבוצה האחרונה שנוצחה בליגת העל, כבר סופרת הפסד שלישי ברציפות, ותקווה לצאת לדרך חדשה כבר מחר במשחק הליגה נגד בני סכנין (ראשון ב-19:00). בקבוצה הצפונית מודעים לחשיבות המשחק ומבינים כי רק ניצחון ימנע צניחה נוספת לעבר תחתית הליגה.

מעבר לרצף ההפסדים, בקריית שמונה סובלים גם ממספר פציעות. דור אלו צפוי להמשיך להיעדר  כאשר במקומו יפתח יובל לוין וגם אופיר מזרחי לא אמור להיות בסגל. במהלך ההפסד האחרון לבית"ר ירושלים, נפצעו גם עידן נחמיאס שערך מאז אימון מלא וסאקו טורה שכעת נמצא בספק. אם האחרון לא יהיה כשיר, אדריאן רוצ'ט יפתח במקומו. יוג'ין אנסה ולוסיו ימשיכו בחוד ההתקפה.

בנושא אחר. בעלי הקבוצה איזי שרצקי הגיב לפרסום אתמול בספורט1, לפיו הבלם עידן נחמיאס מועמד להגיע למכבי תל אביב כבר בחלון העברות של חודש ינואר: "לא קיבלתי שום פנייה לגבי עידן נחמיאס אבל אני לא פוסל כלום". במועדון הצפוני אישרו כי בניגוד לשנה שעברה, אז דחו את הצעתם של הצהובים על הבלם, הפעם הם לא מתכוונים לעמוד בדרכו.

איזי שרצקי
איזי שרצקי | ערן לוף

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, יובל לוין, אורי דהן, עידן נחמיאס, אמיר בן שמעון, סמואל בראון, יואב הופמייסטר, רועי קהת, סאקו טורה (אדריאן רוצ'ט), יוג'ין אנסה, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי