כפיר אדרי: "מאמן? אפשר להפסיק עם השאלה הזו"

מנכ"ל בני יהודה, שעומד זמנית על הקווים, עדיין לא יודע מי יחליף את ניר ברקוביץ': "אני המאמן עד שיהיה אחרת". על ה-1:1 מול נתניה: "נראינו כפי שרצינו מתחילת העונה". אטוולד: "לא זיהיתי את הקבוצה"

(גודל טקסט)

בני יהודה קיבלה הערב (שבת) הזדמנות גדולה לחזור לנצח אחרי שני הפסדים, אך למרות שהובילה בשער אחד על מכבי נתניה בבית, מתיאה ליואיץ' החמיץ פנדל ובהמשך בן אז'ובל השווה לזכות היהלומים, בדרך ל-1:1 בסיום. מבחינת נתניה מדובר בתיקו שני רצוף ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים, אך אם ה-2:2 נגד מכבי תל אביב היה מעודד מבחינתה, הערב היא לא כל כך יכולה להיות מרוצה מהיכולת.

צפו בתגובות לאחר המשחק

מאמנה הזמני של בני יהודה ומנכ"ל המועדון בתפקידו המקורי, כפיר אדרי, הביע אופטימיות בסיום: "היה חשוב לנו לייצב את הקבוצה אחרי ההופעה המבישה שהייתה לנו בשבוע שעבר מול חדרה, ובאמת בחצי הראשון ראינו את הקבוצה שאנחנו רוצים מתחילת העונה. קבוצה שעומדת, לא מאפשרת מצבים. אני חושב שגם התוצאה הייתה צריכה להיות יותר גבוהה, חבל. בחצי השני ידעתי שנתניה יכניסו עוד שחקנים ולא רצינו להגיע למצב שהמשחק מתנהל מצד לצד ונהיה פחות מסודרים".

החמצת הפנדל של ליואיץ': "מתסכל, 0:2 בדקה כזו היה משנה את כל המשחק. אבל זה הכדורגל ואין מה לעשות. אנחנו באמת יוצאים מעודדים מהמשחק הזה כי היה חשוב לנו להיראות כמו קבוצה ואכן נראינו יותר טוב".

מתי ימונה מאמן: "אפשר להפסיק עם השאלה הזאת. אני המאמן של בני יהודה עד שיהיה אחרת ואת השאלה הזו צריך להפנות לבעלים של הקבוצה".

ליואיץ'. החמצה ששווה שתי נקודות | ברני ארדוב

מוחמד גאדיר, כובש שער היתרון של בני יהודה שרשם גם החמצה גדולה, הוסיף: "אחשוב הלילה גם על השער וגם על ההחמצה. הייתי רוצה לשים את זה, אבל זה קורה. נמשיך לעבוד קשה ונחשוב לחשוב על המשחק הבא. במחצית הראשונה נראינו מצוין כקבוצה, ביחד. במחצית השנייה היו כמה הזדמנויות שפספסנו, אבל לא נורא. היעדר המאמן? אנחנו מקצוענים, באים לאימונים ומתעסקים בעצמנו. יש לנו עכשיו את כפיר ואת יעקב (אסייג) כמאמנים".

בצד של נתניה, המאמן ריימונד אטוולד הסביר את השינויים הרבים בהרכב: "היינו צריכים לעשות את זה בגלל לוח המשחקים הצפוף. במחצית הראשונה לא הייתי מרוצה ולא זיהיתי את הקבוצה שלי, לכן בהפסקה ביצעתי חילופים. לקחנו הימור כשהצבנו את רוי קורין כמגן שמאלי. דחפנו מהר מדי קדימה במקום להניע. היינו קצת חשופים בסיום, שתי הקבוצות ניסו לנצח".

עצירת הפנדל של עמוס, שגם גרם לשריקה: "בחדר ההלבשה שאלתי את דני אם הוא גרם לפנדל רק כדי לעצור אותו, אבל אם להיות רציני – הוא עשה טעות ותיקן אותה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי