בנתניה הודו: "בחצי הראשון פשוט לא שיחקנו", כהן ייעדר כחודש וחצי

לאמק בנדה | ברני ארדוב

תחושת פספוס אצל היהלומים אחרי ה-1:1, אך במועדון התנחמו: "צריך לדעת לקחת נקודה במשחקים כאלה". הקפטן סובל מקרע בשריר הירך האחורי. מחמאות לאז'ובל, וגם: הסטטוס של דני עמוס

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

תחושת פספוס במכבי נתניה לאחר ה-1:1 עם בני יהודה אמש (שבת) באצטדיון בלומפילד. היהלומים רצו להמשיך את השבוע הטוב בו צברו ארבע נקודות משש אפשריות, אך נקלעו למחצית ראשונה רעה והצליחו להשיג נקודה בזכות שער שיוויון של בן אז'ובל ועצירת פנדל נוספת של דני עמוס.

צפו בתקציר: מכבי נתניה ובני יהודה נפרדו ב-1:1

לצד הנקודה שהשיגה הקבוצה, הבשורות הרעות הגיעו מכיוונו של אלמוג כהן. הקפטן קיבל אתמול את תוצאות בדיקת ה-MRI שערך ביום חמישי בשריר האחורי, ועל פי הצילום שערך – הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדר כשישה שבועות.

ובחזרה למשחק. "במחצית הראשונה פשוט לא שיחקנו", הודו שחקנים בנתניה. "במחצית השנייה התחלנו ממש טוב, השווינו, ואחרי זה היה בלאגן במגרש וזה יכול היה ללכת לפה ולפה. במשחקים כאלה צריך לדעת לקחת נקודה וללכת הביתה. אם היינו קצת יותר רעננים ועם כל ההרכב, אז אנחנו קבוצה יותר טובה מהם".

מי שזכה למחמאות היה בן אז'ובל, שכאמור כבש את שער השוויון ושבר בצורת ארוכה: "הוא חלוץ טוב שיכול לעזור לנו ברגע שהוא ייכנס לכושר רציף", פרגנו בקבוצה. החלוץ עצמו אמר: וואו. השער הזה מגיע אחרי הרבה מאוד זמן שלא כבשתי, משהו כמו שנה. אין כמו לכבוש. לחלוץ זה הדבר הכי מתוק שיש".

אלמוג כהן | ברני ארדוב

"אני חושב שבמחצית הראשונה לא ראינו את מכבי נתניה שאנחנו רגילים", המשיך אז'ובל. "במחצית השנייה המאמן דיבר איתנו, עשינו כמה שינויים וחזרנו לעצמנו. אני מרגיש די פספוס מהמשחק הזה אבל בהתחשב בתקופת הקורונה עם העייפות והפציעות, המחצית השנייה הייתה יכולה להיות גם לרעתנו. בכל מקרה אני שמח שחזרתי והבקעתי והפנים כבר למשחק מול הפועל חדרה".

דני עמוס, שנמצא בכושר מצוין, היה שוב מהגיבורים של נתניה והדף פנדל משחק שני ברציפות, אחרי שבמחזור הקודם לקח ליונתן כהן כדור מהנקודה הלבנה במשחק מול מכבי תל אביב. הפעם, הוא עצר את מתיאה ליואיץ'. השוער התבדח בסיום בסטטוס שפרסם ברשתות החברתיות: "חלאס עם הפנדלים עד סוף 2021".

בן אז'ובל ורוי קורין | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי