רז נחמיאס צפוי לעזוב את הפועל חיפה בינואר, גאנם בספק לאשדוד

רז נחמיאס | מאור אלקסלסי

שביעות רצון במועדון מה-1:2 על כפ"ס: "אחד הניצחונות החשובים של העונה", כץ שיבח. המגן לא ימשיך, החלוץ שלא נכלל בסגל ינסה לשוב בשלישי, גם ברסקי שנפצע מול הירוקים. קפילוטו חזר אחרי חצי שנה: "הראינו בגרות"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הגיעה עם חשש גדול אתמול (שבת) למפגש מול הפועל כפר סבא, כשהיא ידעה שהפסד עלול להוריד את הקבוצה אל מתחת לקו האדום. לבסוף, חניכיו של חיים סילבס חזרו למסלול הניצחונות, גברו 1:2 על הירוקים ושחררו אנחת רווחה גדולה בקרב אנשי המועדון.

צפו בתקציר ה-1:2 של הפועל חיפה על הפועל כפ"ס

"זה היה משחק על שש נקודות ואחד הניצחונות החשובים של העונה. זה משחק שיכול להשפיע מאוד על המשך הדרך", אמר בהפועל חיפה אחרי הניצחון. הבעלים יואב כץ שיבח את השחקנים: "היינו יותר טובים ברוב שלבי המשחק. הגול שספגנו הוציא את לנו את הרוח, אבל חזרנו למשחק וזה היה ניצחון של רוח ולחימה. הראש כבר באשדוד וכדי להסתכל למעלה אז צריך לרוץ יותר ולנצח יותר".

במהלך השבוע עבודה בקבוצה על משחק הגנה בעקבות הטעויות של שחקני החלק הדפנסיבי במשחקים האחרונים. עם זאת, גם הפעם השער של היריבה הגיע לאחר טעות של המגן יהב גורפינקל. לעומתו, מי שזכה למחמאות היה ניסו קפילוטו. הבלם חזר לשחק אחרי חצי שנה וסיפר: "היה כיף לחזור. עבדתי קשה כי עברתי פציעה לא פשוטה. החבר'ה עזרו לי ואני שמח שניצחנו. ידעתי שיהיה משחק קשה כי הפועל כפ"ס קבוצה חזקה, אבל הראינו בגרות ואופי במשחק שלנו".

כבר ביום שלישי מצפה להפועל חיפה משחק חוץ קשה באצטדיון הי"א מול מ.ס אשדוד. בקבוצה מקווים שרוסלן ברסקי, אשר נפצע אתמול, יהיה כשיר להתמודדות. בנוסף, במועדון ינסו להכשיר גם את קייס גאנם שלא נכלל בסגל מול כפ"ס. עוד שחקן שייעדר בתקופה הקרובה הוא אחמד דראושה. שחקן ההתקפה עבר בדיקת MRI, שעל פי תוצאותיה השחקן סובל מקרע בגיד במפשעה ובימים הקרובים יוחלט האם השחקן יעבור ניתוח.

ניסו קפילוטו | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה החליטה לעת עתה להמתין עם ההכנות לקראת חלון ההעברות של ינואר עד לסיום השבוע העמוס, שכן אחרי המפגש בשלישי מול אשדוד הקבוצה תתמודד כבר בשבת מול הפועל חדרה. מי שאמור לעזוב הוא רז נחמיאס, אשר הגיע הקיץ בשביל לשמש כמגן השמאלי הראשון, אך איבד את מקומו ליהב גורפינקל וערך שלוש הופעות ליגה בלבד העונה – האחרונה שבהן בסוף חודש אוקטובר.

בנושא אחר, בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קיבל את ערעור המועדון על העונש הכספי בסך עשרת אלפים שקלים בפועל בגין אירוע שקרה בסיום הדרבי החיפאי והמתיק את העונש לעונש על תנאי. את המועדון יצג היועץ המשפטי של המועדון עו"ד עידן גולדנברג.  

כזכור, בסיום הדרבי, טענו שחקני מכבי חיפה כי חלק מאנשי הפועל חיפה שישבו ביציע קיללו אותם עם הירידה למגרש. בהפועל חיפה התנצלו דאז, וטענו כי אלו שקיללו כבר לא עובדים במועדון בעקבות אותו אירוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי