מאיר פניג'ל ידרוש מעל 100 מיליון ש"ח עבור מתחם בית וגן

השלט שאוהדי בית"ר ירושלים תלו בבית וגן | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

התוכנית של משה חוגג לשפץ את מתקן האימונים בסכנה, יצטרך להעביר ליו"ר לשעבר את כל הסכום שהשייח' התחייב להשקיע במועדון: "לא תהיה בעיה, העירייה תדאג לו". לאחר מכבי ת"א: ישיבת דירקטוריון בנושא הרכש לינואר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ייתכן שהתוכנית של משה חוגג ובית"ר ירושלים לרכוש את מתחם "בית וגן" ולהפוך אותו למתחם אימונים מפואר ברמה אירופית, נמצאת בסכנה ממשית. על פי מידע שהגיע לידינו, ייתכן שבעלי השטח, מאיר פניג'ל, לשעבר יו"ר הקבוצה, ידרוש יותר מ-100 מיליון ש"ח תמורת המתחם. במצב כזה, המשמעות היא פשוטה: אם חוגג אכן רוצה לרכוש את המתחם, עליו יהיה להעביר כמעט את מלוא הסכום שהשייח' חמד בין ח'ליפה התחייב להשקיע בקבוצה בעשר השנים הקרובות.

במצב כזה, ייתכן מאוד כי הירושלמים יגיעו להסכם עם העירייה לפיו היא תקצה לה שטח חלופי ובמקום יבוצעו עבודות בניה בשנתיים הקרובות: "לא תהיה שום בעיה עם מתחם האימונים, חוגג קיבל הבטחה שאם המתקן לא יירכש, העירייה תדאג לו". הגיבו במועדון.

על הדשא, נראה כי הניצחון האחרון העניק מעט שקט לשחקנים של דראפיץ' וברדה. הקבוצה לא התאמנה אתמול והיום תערוך את האימון המסכם לקראת המשחק הגדול נגד מכבי תל אביב. ניצחון יקרב אותה משמעותית לפלייאוף העליון ואילו הפסד ישאיר אותה צמוד לתחתית. לאחר המשחק צפויה להתקיים ישיבת דירקטוריון ראשונה בין חוגג ואוחנה למשפחת המלוכה מדובאי, השיחה תעסוק בין היתר בנושא הרכש לינואר והתוכניות להמשך העונה.

מאיר פניג'ל. רוצה לחזור לנהל את ביתר
מאיר פניג'ל. יקבל סכום עתק עבור בית וגן? | צילום: עדי אבישי
חוגג ומשפחת ח'ליפה. קבעו ישיבת דירקטוריון אחרי מכבי תל אביב | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי