מתכוננים לינואר: לקאו וכהן על הכוונת של הפועל תל אביב

עומר לקאו , לידור כהן | ספורט1

לפני הפועל באר שבע (20:00, ערוץ ספורט1), האדומים החלו לתכנן את חלון ההעברות של ינואר ומתכננים להתחזק בארבעה שחקנים. קוטליה צפוי לעזוב בעקבות קופר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תארח הערב (ראשון, 20:00 בערוץ ספורט1) את הפועל באר שבע, במטרה לברוח מהמקום האחרון בטבלה, אך עוד קודם לכן, ראשי המועדון כבר החלו לתכנן את חלון ההעברות של חודש ינואר, ולספורט1 נודע כי האדומים מתכוונים להתחזק בלפחות ארבעה שחקנים חדשים במטרה להוביל לשיפור היכולת על כר הדשא.

לאחר ששוחרר מהפועל חדרה, עומר לקאו הוא השם החם כרגע ברשימות של הניסנובים. הקשר המוכשר ששיחק בעבר בנבחרת עד גיל 21, לא הצליח להרשים בקבוצה של שרון מימר, למרות שקיבל קרדיט רב. לקאו פתח העונה בחמישה משחקים, וסה"כ זכה ל-526 דקות בהם בישל רק שער אחד, ולא הצליח לכבוש.

עומר לקאו. יקבל הזדמנות נוספת בליגת העל? | אודי ציטיאט

גם לידור כהן, אקס מכבי פתח תקווה, שסיים לאחרונה את חוזהו בקבוצה דלה גורי הגאורגית, מעורר עניין במתחם חודרוב. אחרי השחרור של הקשר הפנמי, ארמנדו קופר, האדומים לא מתכוונים להפסיק לחתוך בבשר החי וצפויים לשחרר מספר שחקנים נוספים, ביניהם החלוץ, לאבן קוטליה, שלא השאיר את חותמו בקבוצה. שחקנים נוספים מהסגל הרחב יעזבו עוד לפני פתיחת חלון ההעברות ב-10 בינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי