אוהדי מכבי ת"א לראשי המועדון: תחזירו את דור מיכה

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום

לקראת חלון ההעברות של ינואר, הקהל הצהוב הביע את רצונו לראות את הקשר שב לקבוצת נעוריו, אך כלל לא התקיימו שיחות מול השחקן או מקורביו לעת עתה. הכדור נמצא בידיים של גולדהאר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה את ההכנות לקראת המשחק הקשה הערב (שני) בטדי נגד בית"ר ירושלים, משחק שמוגדר במועדון כמשחק קריטי במאבק על תואר האליפות, שכן מכבי חיפה נמצאת בפסגה וביתרון של תשע נקודות עם משחק עודף על האלופה המכהנת.

לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר, אוהדי מכבי ת"א הביעו את רצונם לראות את דור מיכה שב לקבוצת נעוריו והחלו בפעילות רחבה של העברת מסרים לראשי המועדון. כמו כן, בקבוצות פייסבוק שונות קמו עצומות להחזרתו של קשר אנורתוסיס לקריית שלום.

גורם בסביבת שחקני הסגל אמר: "דור מיכה הוא מכביסט ושחקן שחסר לנו. הוא לא הואשם בפרשת הנערות וצריך לסלוח לו גם בטעות. ולכולם במועדון ואצל האוהדים ברור שדרך חזרה עוברת בקנדה, אצל מיץ' גולדהאר. נאמין ונקווה שהוא ישנה את ההחלטה שלו לגבי מיכה אחרי שהחליט להיפרד ממנו ומעומר אצילי".

מיץ' גולדהאר, דור מיכה
מיץ' גולדהאר, דור מיכה | דני מרון

נכון לעכשיו, שום גורם בתוך מכבי ת"א לא הוביל מהלך רשמי להחזרת מיכה לקבוצה ולא התקיימו שיחות מול השחקן או מקורביו. אוהדי הקבוצה סוברים שהרעש סביב הרצון שישוב מגיע לאוזניו של גולדהאר ומצפים להחלטה חיובית, למרות שברור שהסיכוי שדבר כזה יקרה הוא נמוך ביותר לעת עתה.

המאמן גאורגיוס דוניס קיים בימים האחרונים שיחות אישיות עם חלק משחקניו, והאווירה הכללית במועדון שהכל עדיין פתוח במאבק האליפות והרבה עובר הערב דרך ניצחון על בית"ר ירושלים. השחקנים התאוששו מה-2:2 המאכזב מול מכבי נתניה ובאימונים הורידו את העומס כדי לאפשר מנוחה והתאוששות.

גאורגיוס דוניס | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי