בן שמעון דרש משחקניו המשכיות, פאהד באיו בתמונת ההרכב

באשדוד לא זוכרים מתי דורגו במקום השני לקראת סיום הסיבוב. המאמן החמיא והבהיר כי עליהם לשמור על יציבות בצבירת הנקודות וביכולת. בקבוצה מתכוננים למערך הגנתי של הפועל חיפה. החלוץ עשוי לשחק לצד יחזקאל ודוד

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במועדון ספורט אשדוד נהנים מאוד מהעונה הנוכחית. בקבוצה מתקשים לזכור מתי קבוצתם דורגה במקום השני בטבלה בשלב כזה של העונה, לקראת סיום הסיבוב הראשון. כעת בקבוצה של רן בן שמעון שואפים להמשיך ביכולת הזו ולהגיע לפלייאוף העליון, יעד שהציבו בתחילת העונה, כשייארחו את הפועל חיפה ב-19:45. לאחר מכן יצפה לקבוצה מעיר הנמל משחק נגד בית"ר ירושלים.

ביום שבת סיימה אשדוד בתיקו מאכזב מבחינתה – 1:1 נגד הפועל חדרה.  מתברר שבסיום אותו משחק באזור חדרי ההלבשה, פרגנו אנשי חדרה לאנשי אשדוד ואמרו להם – "אשדוד היא הקבוצה האיכותית והחזקה ביותר נגדה שיחקנו העונה, מרשימה יותר ממכבי חיפה  ומכבי תל אביב".  המאמן רן בן שמעון עודד פעם נוספת את שחקניו, שיבח אותם על היכולת, והודה להם על המאמץ הקבוצתי.  הוא הבהיר לשחקנים כי חובה ליצר המשכיות בצבירת הנקודות וגם ביכולת.

בקבוצה מעריכים כי מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס יציב מערך הגנתי מעובה שיתבסס על התקפות מעבר ונערכים לכך בהתאם. מההרכב הפותח ימשיך להיעדר הקשר ממאלי מוסא בגאיוקו הפצוע בקרסול ויהיה כשיר לחזור בעוד שבוע. המאמן מבצע בדרך כלל שינוי אחד או שניים בהרכב ורק מחר תתקבל החלטה. במועדון כבר חושבים על חלון ההעברות בחודש ינואר והכוונה של הצוות המקצועי היא להנחית חלוץ זר.  

פאהד באיו חוגג | לירון מולדובן

ההרכב המשוער: יואב ג'ראפי , טום בן זקן, טימותי אוואני, ננאד צבטקוביץ', מונטרי קמאהני, רועי גורדנה, שלומי אזולאי , מוחמד כנעאן, שגיב יחזקאל, דין דוד, פאהד באיו.        

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי