סער פדידה יפתח, שחקן: "כדי לחזור לצמרת צריכים נקודות באשדוד"

הקשר שעלה מהספסל ובלט נגד הכפ"ס יחליף את גל אראל בשלישי. סילבס ביקש מחבריו להימנע מטעויות בחלק האחורי ואמר: "זו יריבה נהדרת שמוכיחה שמקומה למעלה". גאנם ניסה לחזור לאימונים אך שוב ייעדר, ברסקי ישחק

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר המהפך והניצחון 1:2 על הפועל כפר סבא ביום שבת, בהפועל חיפה, שמדורגת במקום השמיני בטבלה, מקווים לחבר ניצחון שני ברציפות, כשיפגשו מחר (שלישי) את מ.ס אשדוד (19:00). המאמן חיים סילבס שוחח עם שחקניו ודיבר על דריכות וריכוז לאורך כל תשעים הדקות ולהימנע מטעויות שגרמו לשער הראשון של היריבה בשבת.

לקראת המשחק מול אשדוד אמר סילבס: "זו קבוצה נהדרת ומדובר במשחק חוץ קשה. אשדוד מוכיחה כל שבוע שמקומה למעלה עם מאמן טוב ושחקנים מצוינים אבל אנחנו מגיעים כדי להוציא נקודות". גם בקרב השחקנים בחיפה מבינים את חשיבות המשחק שיכול לקדם אותם לצמרת הליגה. "כדי לחזור ולהיות בצמרת אז צריכים להוציא נקודות באשדוד".

מבחינה מקצועית, הקבוצה מהכרמל תגיע שוב בהרכב חסר ללא השוער יסמין בוריץ' ושחקני ההתקפה אחמד דראושה, וויליאם אגאדה וקייס גאנם. על אף הניסיונות של גאנם לחזור, הוא עדיין לא כשיר ויישאר מחוץ לסגל. הקשר רוסלן ברסקי השלים אימון מלא וצפוי לפתוח בהרכב. סילבס צפוי לבצע שינוי אחד ב-11 כאשר סער פדידה יפתח על חשבונו של גל אראל.

שחקני הפועל חיפה. מקווים להמשיך במומנטום | אריאל שלום

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, ניסו קפילוטו, מיקי סירושטיין, יהב גורפינקל, לירן סרדל, רוסלן ברסקי, סער פדידה, חנן ממן, נס זמיר ורז שטיין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי