אביטן: "המצב של הפועל הרבה יותר גרוע ממה שהיה בתקופתי"

המטרות ("אם נהיה יציבים נוכל לפנטז"), חיזוק ("נעשה מאמץ לצרף שחקן הגנה"), התרומה של כיאל ("מתנה משמיים") ומצבה של האקסית לפני המשחק ברביעי ("תמיד אתה חושש שזה יתפרץ נגדך"). מאמן סכנין בראיון

(גודל טקסט)

אחרי שהוביל את בני סכנין לשלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים, כולל 0:1 סופר דרמטי בקריית שמונה, המאמן ניסו אביטן עלה הערב (ראשון) לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על המטרות, חוסר היציבות, התרומה האדירה של בירם כיאל והמשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב (רביעי החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1).

צפו בשער הניצחון הדרמטי של סכנין

על המטרות של בני סכנין: "הליגה מאוד מאוד צמודה. מצד אחד אפשר לדגדג את הפלייאוף העליון ומצד שני בפרק זמן קצר מאוד אתה יכול לחזור להיות מתחת לקו האדום, ככה שמי שיהיה יציב יוכל לפנטז על דברים אחרים, אני מעדיף להישאר עם רגליים על הקרקע ולראות איך אנחנו ממשיכים את המגמה החיובית שלנו".

על חוסר היציבות: "אני מסכים איתכם, המשחק עם הפועל חדרה היה נוראי מבחינתנו, אני לא זוכר את עצמי מתנצל בפני אוהדים אחרי אף משחק בקריירה שלי, אבל זו המעידה היחידה בתקופה שלי במועדון. הפסדנו גם למכבי חיפה, אבל בהרבה דקות היינו במשחק והם הצליחו להכריע את המשחק לטובתם".

על הסגל האיכותי שעומד לרשותו: "בהתקפה יש לנו הרבה מאוד כישרון ותחרות בריאה. בהגנה, לעומת זאת, אנחנו קצת יותר קצרים ואנחנו נעשה מאמץ לצרף שחקן או שניים".

האזינו לראיון

על התרומה של בירם כיאל: "אני חושב שהוא עשה שינוי חיובי במועדון בעצם ההגעה שלו ותוסיף לזה את האישיות הנהדרת שיש לו. הוא השפיע חברתית, מנהיגותית וגם ארגונית. יש לו רצון לעזור לצעירים ולשפר את התנאים במועדון. מבחינתנו, הוא מתנה משמיים וכל רגע שהוא איתנו אנחנו שמחים. היה מאמץ אדיר מצד כל הגורמים במועדון לצרף אותו. הייתי סקפטי בהתחלה כשהשם שלו עלה, אבל לשמחתי זה קרה ואני מקווה שהשידוך הזה ימשיך להיות מוצלח".

על הפועל תל אביב, קבוצתו לשעבר, אותה הוא יפגוש ביום רביעי: "המצב של הפועל כיום הוא הרבה יותר גרוע ממה שהיה בתקופה שלי. לי עשו את המוות האוהדים והתקשורת. אני פחות רוצה להתעסק בהם, הבעיות שלהם ברורות. אנחנו הולכים לפגוש אותם מחרתיים וזה מוקש עוברנו. אתה חושש שזה יתפרץ דווקא אצלך. הפועל הגיעו ללא מעט מצבים נגד ב"ש אתמול, הם פגעו פעמים בקורה והחמיצו מעמדות נוחות. הם במומנטום רע, אבל אתה תמיד חושש שזה יתהפך על חשבונך. זה משחק חשוב מאוד אני מקווה שנגיע מפוקסים למלחמת עולם".

אביטן המשיך: "יהיה פער של עשר נקודות אם ננצח את הפועל תל אביב, אבל "אם" זו מילת המפתח בכדורגל. צריך לעבור את המשחק הזה והדרך לשם עוד ארוכה. כל משחק הוא עולם בפני עצמו ואי אפשר לדעת איך הוא יתפתח. עם מערכת ה-VAR קורים דברים הזויים, אני עוד מחכה שזה יקרה לצד שלי".

ניסו אביטן
ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

על המשחק שנדחה מול בית"ר ירושלים ועומס המשחקים: "כרגע לא ברור מתי הוא ייערך, אבל זה יגיע מתישהו. העומס כמובן קשה, חלק מהשחקנים עומדים בזה ואחרים אולי פחות. זה ברור וטבעי שיהיו פציעות והיעדרויות. מה שכן, זה אותו דבר לכל הקבוצות, כך שאין על מה להתלונן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי