מרקו בלבול חשף בשידור חי: קיבלתי הצעה מבני יהודה – וסירבתי

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

האזינו: אקס מכבי חיפה הודה בתוכנית הספורט של 103FM: "אמרתי לא לבני יהודה, זה לא הטיימינג הנכון מבחינתי". מכבי חיפה תזכה באליפות? "עדיין לא סיימנו סיבוב"

(גודל טקסט)

האזינו לראיון עם מרקו בלבול

בזמן שמכבי חיפה דוהרת בצמרת טבלת הליגה לבורסה לניירות ערך, ומשיגה חמישה ניצחונות ליגה רצופים אחרי עשור, האיש, שבמידה רבה אחראי לתוצאות של הירוקים היום, מרקו בלבול, יושב בבית ומחכה לחזור לעסוק במה שהוא הכי אוהב – אימון כדורגל.

המאמן הוותיק עלה להתראיין בתוכנית הספורט של 103FM, נמנע מההשוואות בינו לבין בכר, פרגן לקבוצתו הקודמת, וחשף בשידור חי – בני יהודה יצרה עימו קשר ופנתה אליו בהצעה לאמן, אך בלבול סירב.
"הייתה פנייה מבני יהודה. אני לא רוצה כרגע, אמרתי להם לא. אני חושב שכרגע זה לא הטיימינג הנכון מבחינתי לחזור לאמן, אני מעדיף לחכות כרגע".
קבוצה גדולה יותר הייתה משכנעת אותך? "יכול להיות, זו שאלה היפותטית שאני לא יודע לענות עליה. כרגע זה לא מתאים לי. אני לא עונה לשאלות היפותטיות, כשתגיע ההצעה הנכונה והטיימינג הנכון, שזה הכי חשוב לי".
מישהו פנה אלייך מהפועל תל אביב? "לא, הפועל תל אביב לא פנו אליי".

ברק אברמוב
ברק אברמוב | עדי אבישי

סיכויים נמוכים שיחזור לקבוצה גדולה: "קודם כל הוכחתי שאני יודע לעבוד גם במועדונים שאין בהם לחץ של קהל, וגם במועדונים שצריך לייצר מוטיבציה, וגם במועדונים בינוניים או קטנים יותר, או איך שלא תקראו לזה. עשיתי שתי קדנציות במכבי חיפה ובנבחרת האולימפית, אז אני לוקח את הכל בחשבון, אבל הוכחתי שאני יודע לעבוד גם בקבוצות גדולות וגם בקבוצות קטנות".
נבחרות צעירות: "לא, זה לא מעניין אותי כרגע, עשיתי את זה ונהניתי מזה באמת, זה היה כיף ומהנה מאוד, אבל אני במקום שאני מחפש משהו אינטנסיבי, יום יומי. שתגיע ההצעה הנכונה אני אקח אותה".

מכבי חיפה: "קודם כל אני נהנה לראות אותם משחקים, את המשחק האחרון נגד פתח תקווה לא ראיתי אבל שמעתי שהם היו מצוינים. בסה"כ ראיתי את רוב המשחקים שלהם עד היום, עושים עבודה מצוינת, צריך לפרגן להם".
ההבדל בין העונה לעונה שעברה: "אני לא אכנס להשוואות בין הקבוצה שלי לשל ברק, בסך הכל אני חושב שעשיתי את העבודה שלי בצורה הכי טובה שאפשר. לקחתי קבוצה שהייתה בתחתית, במקום הכי נמוך והבאתי אותה למקום השני, בשנה השנייה שיחקנו כדורגל התקפי, שמח. עד תחילת הפלייאוף היינו מאוד מאוד קרובים, בהרבה משחקים היינו יכולים לעלות למקום הראשון, היו חסרים לנו דברים, אבל הם מכבי תל אביב ואיביץ' היו יותר חזקים. לדעתי שיחקנו כדורגל יותר טוב, אמרתי את זה לא פעם אחת. אבל היה חסר את הגרוש ללירה, וגם אמרתי שאי אפשר בקיץ אחד לבנות קבוצה מושלמת, וגם השנה, עשו בקיץ הזה עוד שדרוג ועוד מקפצה וזה דבר שהוא מאוד חשוב".

מרקו בלבול , ברק בכר
מרקו בלבול על ברק בכר: "לא רוצה להיכנס להשוואות" | אריאל שלום

מכבי חיפה תזכה באליפות? "אין ספק שהיא קבוצה מצוינת ואני מכיר אותה מעולה, עדיין לא סיימנו סיבוב בליגה, וגם למכבי תל אביב, למרות שהיא פתחה את העונה בצורה לא טובה, יש סגל מאוד עמוק ואיכותי. לדעתי תהיה ליגה מאוד מעניינת. מכבי תל אביב באירופה, אחרי כל העומס שהיה עליה, תחזור לליגה לדעתי. יהיה מעניין לראות מה קורה שם".

מינוי רוטנשטיינר: "תמיד תהיה תחרות למאמנים, אתה כל הזמן צריך להשתדרג ולהיות יותר טוב, לא לשקוד על השמרים. להילחם, כמו שהייתי עד היום, אני עשרים שנה במקצוע הזה, אני נלחם ואני ממשיך להילחם, ואני לא פוחד מתחרות, וכל אחד צריך למצוא את המקום שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי