פלג ב-103FM: "פשיץ' קצת שמנמן, שאלתי את עצמי מה עובר על המאמן הזה"

אלכסנדר פשיץ' | מאור אלקסלסי

גיא פלג, הכתב המשפטי של חדשות 12 דיבר בתכניתו ב-103FM על סיכויי הקבוצה האהובה עליו, מכבי חיפה, לזכות באליפות והתייחס גם לחולשת מכבי תל אביב: "לא ראיתי פעולה אחת טובה מבן חיים מאז שחזר ארצה"

(גודל טקסט)

גיא פלג, הכתב המשפטי של חדשות 12, ואחד האוהדים המוכרים של מכבי חיפה, שוחח עם מאזינים בתכניתו ברדיו 103FM. בשלב אחד, עלה לתוכנית יוסי כהן מקריית ים, גם הוא אוהד ירוק, ושוחח עם פלג על סיכויי האליפות של קבוצתם העונה, ובעיקר על חולשתה של היריבה, ומי שזכתה באליפות בשנתיים האחרונות, מכבי תל אביב. הצהובים נראים רע העונה עד כה בליגת העל וצברו רק 17 נקודות לאחר 11 משחקים. על היכולת של האלופה אמר פלג:

"אז אני אומר ככה. קודם כל אני מקווה, מייחל ומתפלל וכל מה שאתה רוצה שזו תהיה העונה של מכבי חיפה. אבל אני לא בטוח שהבעיה של מכבי תל אביב היא לא בעיית מאמן, כי אם היא נראתה אמש כפי שנראתה, כשהיה ברור, שמבחינתה תיקו זה הפסד, והמאמן שלה מכניס בדקה ה-87 את בן חיים ושכטר. בנוגע לבן חיים, לא ראיתי ממנו פעולה אחת טובה מהרגע שחזר ארצה, אבל שכטר, אין ספק שהוא יכול לשנות משחק. וכשהוא מכניס אותו רק בדקה ה-87, אחרי שהחלוץ שלהם, קצת שמנמן, פשיץ', שהוא לא קל רגליים, סליחה אם עלבתי בו, אתמול היה לו יום לא טוב. ואם הוא מחזק את החלק ההתקפי רק 2 דקות לסיום, אז שאלתי את עצמי מה עובר על המאמן הזה".

על הסיכויים של מכבי חיפה לזכות: עכשיו אני אגיד לך לגבי מכבי חיפה, מאיפה מגיע הפחד שלי. חיפה נהנית מקצב הבקעה מסחרר של רוקאביצה. אני לאורך כל הדרך, באתי ואמרתי, שצריכים לקחת בחשבון, ששחקן לא שומר על יכולת גבוהה לאורך כל העונה. יהיו משחקים שהוא לא יבקיע בהם, כי בכל זאת, לא מדובר ברונאלדו. והעליתי אפשרות, שהיא סבירה, בגלל שעכשיו אנחנו משחקים שני משחקים בשבוע וקצב הפציעות של השחקנים יכול לעלות, רוקאביצה מתישהו יכול להיות פצוע או מוצהב, ומכבי חיפה צריכה לדעת לנצח בלעדיו. צריך לזכור, רוקאביצה זה לא רק שהוא מבקיע, בהרתעה שלו הוא מושך איתו שחקנים בהגנה, עכשיו אנחנו נראה איך מכבי חיפה משחקת כשרוקאביצה לא משחק. ואת זה נראה הערב, ולכן אני קצת מודאג.

עסקת אצילי: כולנו מבינים שאצילי יכול להיות חשוב מאוד לקבוצה. על העניין המוסרי אין לנו מספיק זמן לדבר, יש מה לדבר על זה, אבל הזמן שלנו הסתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי