יש תאריך למשחק העונה: מכבי ת"א תארח את מכבי חיפה ביום ג' (19.1)

המנהלת פרסמה את התאריכים של מחזורים 17-18 בליגה. האלופה בשנתיים האחרונות תארח את הירוקים למשחק ענק במחזור אמצע השבוע, שלושה ימים אחרי המשחק נגד הפועל ב"ש בגביע. ברביעי תארח בית"ר ירושלים את הפועל ת"א

(גודל טקסט)

לצערנו הקהל עדיין לא יחזור למגרשים אך גם בלי הריגוש מכר הדשא, מנהלת הליגה פרסמה היום (שלישי) את לוח המשחקים של מחזורים 17-18 בליגת העל (וגם את המשחקים ממחזורים 19-20 בליגה הלאומית), מחזורים שהאוהדים מחכים להם – ובגדול. במסגרת המחזור ה-17 תארח מכבי תל אביב את מכבי חיפה למשחק העונה השני, ביום שלישי ה-19 בינואר. יש גם הרואים בכך, אולי, משחק ההזדמנות האחרונה שלה.

כזכור, אשתקד, בהדרכתו של מרקו בלבול, נכנעו הירוקים בכל ארבעת המשחקים הישירים נגד האלופה של ולדימיר איביץ'. העונה במשחק הראשון ביניהן הקבוצה של ברק בכר הובילה כבר 0:2 אך נאלצה להסתפק בתיקו 2:2. כרגע הפער ביניהן עומד על שמונה נקודות. לאלופה מצפה שבוע קשה במיוחד שכן ביום שבת, שלושה ימים קודם לכן (16.1) היא תפגוש את הפועל באר שבע בסיבוב ח' של גביע המדינה.

חוץ ממשחק העונה ייערכו עוד שלושה משחקים בשלישי. מ.ס אשדוד נגד בני יהודה, הפועל חיפה נגד מכבי פ"ת וכן הפועל כפר סבא נגד מכבי נתניה. ברביעי ייערכו שני משחקים: הפועל חדרה תפגוש את הפועל קריית שמונה, בני סכנין והפועל באר שבע ישחקו גם הן, וגולת הכותרת תהיה המפגש בין בית"ר ירושלים והפועל ת"א, היריבות הגדולות, שנפרדו ב-1:1 בסיבוב הראשון (עומרי אלטמן כבש לאדומים, מיכאל אוחנה השווה).

הלאה למחזור ה-18. המחזור ייפתח עם שלושה משחקים ביום ראשון. הפועל ת"א חייבת נקודות נגד הפועל קריית שמונה באצטדיון בלומפילד. כמו כן, מכבי נתניה תפגוש את מ.ס אשדוד ומכבי חיפה תארח את הפועל כפר סבא שכבר הפתיעה אותה העונה. בני יהודה נגד הפועל חיפה ומכבי פ"ת נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון.

ביום שני תארח בני סכנין את הפועל חדרה, והמשחק המרכזי יפגיש בין הפועל באר שבע של יוסי אבוקסיס למכבי תל אביב, תשעה ימים אחרי המאבק ביניהן בגביע. העונה נפרדו הקבוצות בתיקו ללא הכרעה. בשנה שעברה, במחזור הסיום, הקבוצה מהדרום הרסה את מאזן הנקי מהפסדים של ולדימיר איביץ'.

מיגל ויטור, איתי שכטר
מיגל ויטור, איתי שכטר | דני מרון

מעבר לכך, המשחק בין בני סכנין ובית"ר ירושלים שהיה אמור להיות משוחק במחזור העשירי אך נדחה – ייערך ב-13 בינואר, יום רביעי וישודר בספורט1.

בתוך כך, ההתאחדות פרסמה היום גם את שיבוצי המשחקים לסיבוב ח' בגביע המדינה שיתקיימו בתאריכים 14-17.1. ההתמודדות הראשונה שתצא לדרך תהיה על טהרת הליגות הנמוכות, בין הפועל כפר שלם להפועל אדומים אשדוד ביום חמישי (14.1), ותמונת שמינית הגמר תיסגר ביום ראשון (17.1) כשהפועל עכו תארח את בית"ר ירושלים. בתווך, מכבי חיפה תארח את הפועל אום אל פחם בשבת (15.1) לשחזור שמינית הגמר מהעונה שעברה.

המשחק המרכזי של הסיבוב יתקיים בטדי ביום שבת, שם הפועל באר שבע תארח את מכבי תל אביב לקרב האירופיות. זו תהיה הפעם השנייה בלבד ששתי הקבוצות ייפגשו במסגרת הגביע, כאשר הפעם הראשונה היתה בעונת 2014/15, אז ניצחו הצהובים 2:6 את האדומים באחד הגמרים היותר חד צדדיים, בעזרת שלושער גדול של ראדה פריצה, שהוביל את מכבי ת"א לטראבל היסטורי.

שיבוץ משחקי גביע המדינה

גביע המדינה סיבוב ח' | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי