בגלל מיכאל אוחנה: דור מיכה בעדיפות משנית בבית"ר

דור מיכה
דור מיכה | מאור אלקסלסי

בצוות המקצועי מעדיפים שחקן כנף על פני שחקן שיתחרה עם הקשר. המטרה: מעבר לשיטה חדשה. בדרך לפרידה? מתאוסיניו נשלח לבדיקת MRI בברזיל ובמועדון מכינים אלטרנטיבה. מספר שחקנים במעקב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים שלחה את הקשר הברזילאי מתאוסיניו לבדיקת MRI שתיערך בברזיל, זאת בעקבות הפציעה המתמשכת. במועדון הבהירו לסוכנו כי לאחר תוצאות הבדיקה יוחלט כיצד לנהוג איתו. כפי שפורסם כאן, במועדון שוקלים להיפרד מהברזילאי בחלון ההעברות הנוכחי. על פי התכנון, בית"ר תחתים זר במקומו, כנראה לחלק ההתקפי, אך גם אופציית בלם זר נמצאת על הפרק.

התכנון המקורי היה להחתים את עומר אצילי על חוזה לשנתיים. דראפיץ' וברדה רוצים לעבור ולשחק בשיטה של 4:3:3, עם קשר איכותי באגף שמאל. הגעת אצילי הייתה מובילה לתחרות גדולה יותר על ההרכב, אבל הוא מעדיף לחתום בחיפה. מבחינת הצמד, בשלב זה הם מעדיפים לשמור את דור מיכה כאופציה משנית. הסיבה לכך היא העובדה שהוא משחק בתפקיד דומה לזה של מיכאל אוחנה ויש להם צורך קודם כל בשחקן התקפה מגוון, בסגנון של אלטון אקולטסה מהפועל באר שבע. יש לציין כי מיכה עשוי להיות רלוונטי בהמשך, רק אם לא יגיע שחקן כזה ולמועדון לא תהיה אופציה אחרת לחיזוק הסגל.

במהלך הימים האחרונים הוצעו לבית"ר מספר שחקנים, בניהם סמואל בראון מקריית שמונה ודולב אזולאי ממכבי נתניה, אך במועדון טרם החליטו אם זה מה שמתאים למועדון, מה גם שאור זהבי עומד לחתום על חוזה חדש ולא בטוח שהיו רוצים לצרף בלם נוסף לרוטציה. הבלם עידן נחמיאס מקריית שמונה מעורר עניין ובמועדון יעקבו אחריו בניסיון לצרפו בהמשך. עדיין לא ברור האם חוגג יוכל לשלם את הסכומים הכרוכים בהבאתו, אבל מבחינה מקצועית במועדון היו רוצים לראות אותו משתלב ברוטציה. בינתיים, הבעלים מתעניין באופק ביטון מנס ציונה ועשוי לרכוש אותו.

מיכאל אוחנה חוגג | דני מרון

אוחנה בספק למשחק מול הפועל כפר סבא מחר (חמישי החל מ-20:30, שידור ישיר בספורט2). ההחלטה הסופית לגביו תתקבל רק היום, באימון המסכם. אוחנה עושה מאמץ גדול לחזור למגרש. במועדון מרוצים מההשתלבות של אביאל זרגרי, שייתכן שיפתח גם מחר.

בנושא אחר: בסביבתו של משה חוגג סיפרו אתמול כי נושא העברת הזכויות יסתיים ברגע שיועברו מסמכים נוספים מדובאי. בבית"ר טוענים כי אין שום בעיה בסיום העסקה, אך עדיין לא הועברו כל המסמכים כדי שהיא תתקיים. מוחמד בן ח'ליפה עדיין לא שריין כרטיס טיסה לישראל ויוכל להגיע רק לאחר סיום העסקה.

משה חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי