חדר ההלבשה של מכבי ת"א כבר לא "נכס" ומעמדו של דוניס בסכנה

לפני ק"ש, אווירה לא שגרתית בקריית שלום. שחקנים נראים כבויים ובסביבתם טוענים שהם אינם מרוצים מהיווני ומספרים על חוסר חיבור: "אם נאבד נקודות גם מחר, ספק אם הוא יעמוד על הקווים בדרבי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לפני משחק הבית החשוב של מכבי תל אביב נגד קריית שמונה (חמישי החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט3) ואחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות מאוד במסגרת הליגה, שהרחיקו את האלופה בצורה משמעותית ממכבי חיפה, אווירה לא שגרתית במתחם האימונים בקריית שלום. חדר ההלבשה, שהיה מאוחד בצורה בלתי רגילה בשנים האחרונות ונחשב לנכס של ממש בשתי האליפויות האחרונות, נראה כבוי, שונה ואולי אפילו חסר אמונה.

המצב בטבלה, בה מכבי תל אביב מפגרת כרגע ב-11 נקודות אחרי המוליכה מכבי חיפה, מורגש היטב בקרב שחקני מכבי תל אביב, אשר מציגים יכולת לא טובה ולא נראים כמי שמסוגלים לבצע מהפך בדרך לזכייה שלישית ברציפות באליפות המדינה. ראשי המועדון לא מתעלמים מהסיטואציה המורכבת וכן מהאמירות של חלק מהשחקנים, שמביעים בשיחות סגורות אי שביעות רצון מתפקודו של המאמן גאורגיוס דוניס וטוענים לחוסר חיבור.

השיחות בין השחקנים אינן נשארות בחדר הלבשה וחלקן עוברות לגורמים הניהוליים הבכירים במכבי תל אביב. בסביבת המועדון מציינים שהבעלים מיטש גולדהאר מודע לנעשה במועדון וכי מעמדו של דוניס נמצב בסכנה ממשית. היווני מבין שהמשחק מול קריית שמונה עלול בסיטואציה מסוימת להוביל לזעזוע. במכבי תל אביב לא מתייחסים לנושא באופן רשמי, אך גורמים המקורבים לקבוצה סבורים שתוצאה לא טובה נוספת עשויה להכריע את עתידו.

גאורגיוס דוניס | דני מרון

גם בסביבת השחקנים הכיוון זהה: "אם נפסיד לקריית שמונה מחר, ספק גדול אם דוניס יעמוד על הקווים בדרבי נגד הפועל תל אביב"., הצהירו. שמו של פטריק ואן לוון, שהדריך את הקבוצה בפתיחת העונה לפני מינויו של דוניס, כבר עלה כאפשרות למלא את מקומו של היווני בהנחה שזה אכן לא ימשיך בתפקיד. במקביל ואולי במטרה להחיות מחדש את חדר ההלבשה, שחקנים במכבי תל אביב פנו לגורמים ניהוליים במועדון וביקשו להחזיר את דור מיכה לקבוצה בחודש ינואר, אך נכון לעכשיו לא נערכות שיחות בנושא.

מבחינה מקצועית, מסתמן שאופיר דוידזאה יירד לספסל ואנריק סבוריט, שהוצב כבלם נגד בית"ר ירושלים, ישוב לעמדת המגן השמאלי כשהאלופה צפויה לחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה. דן גלזר, שהתחיל את המשחק בטדי על הספסל, ישוב למרכז המגרש ולא מן הנמנע שם אבי ריקן יקבל את הקרדיט ב-11, כאשר קיימת התלבטות בינו לבין דן ביטון.

דור מיכה | אנורתוזיס פמגוסטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי