גאורגיוס דוניס סיים את דרכו במכבי תל אביב

גאורגיוס דוניס | מאור אלקסלסי

זעזוע דרמטי אצל האלופה. הכישלון בליגה עשה את שלו, והמאמן היווני עוזב אחרי פחות מחצי שנה בישראל. ואן לוון ידריך את הקבוצה נגד ק"ש (חמישי, 19:45 בספורט3), איביץ' עדיין לא קיבל פנייה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

רעידת אדמה במכבי תל אביב. גאורגיוס דוניס סיים הערב (רביעי) את תפקידו למרות שהוביל את האלופה לקרב עם שחטאר דונייצק בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, הכישלון המוחץ בליגה עשה את שלו. מי שדרסה את הליגה בעונה שעברה, השיגה רק ארבעה ניצחונות ב-11 מחזורים וצברה 17 נקודות עד כה העונה, ובפער של 11 נקודות ממכבי חיפה במקום הראשון. גם הצוות שהגיע עם דוניס יעזוב את ישראל.

מי שקיבל את ההחלטה על פיטוריו של היווני הוא מיץ' גולדהאר, ששמע רבות בימים האחרונים על כך שהמאמן איבד את חדר ההלבשה וחוסר שביעות הרצון של השחקנים, שהתבטאה גם ביכולת על כר הדשא. דוניס עוד הגיע הערב להעביר את האימון המסכם לפני המשחק נגד קריית שמונה (חמישי, החל מ-19:45 בספורט3), והיה בהלם, ע"פ גורמים, כשקיבל את הודעת הפיטורים.

פטריק ואן לוון יישאר כרגע כמאמן הזמני של הקבוצה, וידריך את הקבוצה במשחק הקשה מחר נגד קבוצתו של קובי רפואה. אם יצליח לשנות את המצב בצורה דרסטית, אף אחד במועדון לא יופתע אם הוא יעשה 'האנזי פליק'.

כרגע, אף גורם רשמי ממכבי תל אביב לא פנה לולדימר איביץ', המאמן שהוביל את הקבוצה לשתי אליפויות בעונות הקודמות, ופוטר רק בשבוע שעבר מווטפורד בעקבות תקרית חריגה עם טרוי דיני. שורה אובארוב, מאמן השוערים לשעבר, צפוי לחזור לצוות המקצועי הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי