אבוקסיס: "התנהלנו כאילו אנחנו בפיגור, כולם רצו קדימה"

מאמן הפועל ב"ש אחרי ההפסד 2:1 למכבי פ"ת: "התכוננו למתפרצות שלהם אחרי הקרנות ולעבדה. לא הגיע לנו להפסיד". לוזון: "הניצחון - אמירה. ידענו שב"ש תלך על כל הקופה בשלב מסוים". עבדה: "אין כיף כזה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ספגה הערב (רביעי) הפסד כואב, כאשר ספגה שער מכריע בתוספת הזמן ונכנעה 2:1 למכבי פתח תקווה. הקבוצה מבירת הנגב חזרה לחוסר היציבות שלה אחרי רצף משחקים לא רע, בעוד המלאבסים שרושמים עונה מצוינת חזרו למקום השני ורחוקים שש נקודות ממכבי חיפה הראשונה.

צפו בתגובות אחרי ה-1:2 של מכבי פ"ת על הפועל ב"ש

יוסי אבוקסיס, מאמן הפועל ב"ש, היה מאוכזב בסיום: "ספגנו דווקא אחרי קרן שלנו, תפסו אותנו במתפרצת. זה משהו שהתכוננו אליו, שליאל עבדה יוצא מהריבאונד למתפרצות. לא היינו מרוכזים בחזרה להגנה מהלהט לתת שער ניצחון. היינו בהרכב מאוד התקפי והימרנו על התקפה בסיום. החזרה שלנו בקרן הייתה רעה מאוד. חבל, לא הגיע לנו להפסיד. לא הגענו אמנם להרבה מצבים, אבל שלטנו במגרש והיו הרבה דברים יפים, אבל בכדורגל כמו בכדורגל – אתה יכול להיות יותר טוב ולהפסיד או פחות טוב ולנצח, וזה מה שקרה היום".

חזרתו של מיגל ויטור: "היה לי חשוב להחזיר אותו אחרי הרבה זמן לכמה דקות, כי אין אפשרות לעשות משחקי אימון. הנוכחות שלו חשובה לנו. התנהלנו כאילו אנחנו בפיגור ב-1:1, כולם רצו קדימה ונעקצנו במתפרצת. כל הכבוד למכבי פ"ת".

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים | ברני ארדוב

גיא לוזון, המאמן המנצח: "דיברנו לפני המשחק שזה יהיה משחק שיראה לאן פנינו מועדות – להיות בינוניים איפשהו באמצע או ללכת קדימה. ניצחנו קבוצה אדירה עם סגל שחקנים מצוין שעשתה מסע באירופה. ידענו שניצחון פה יהיה אמירה שאנחנו באמת חזק בליגה. השחקנים נתנו את כל כולם, מהראשון ועד האחרון. ידענו שהסבלנות תנצח, לא השתגענו בשום שלב. ידענו שיהיה שלב שב"ש תלך על כל הקופה ויהיו שטחים. אני שמח שהיינו חכמים ושקטים כדי לנצח".

לאן פניהם מועדות: "אנחנו כרגע באמת רואים את הטווח הקצר מאוד כי יש לו עוד כמה ימים משחק מול בני סכנין, שהיא קבוצה מצוינת למרות שהפסידה היום להפועל תל אביב. נצטרך להישאר צנועים, ממוקדים והכי חשוב מאמינים בעצמנו".

שחקני הבית: "אני לא האיש להצהרות וכותרות. אנחנו הקבוצה הכי צעירה בארץ, שרצה ביחד והתחשלה. גם בתקופת החישול השגנו את היעדים שלנו – עליית ליגה וגמר גביע בעונה הקודמת. הקבוצה ממשיכה להתקדם ולהתפתח, אבל כל זה לא היה קורה בלי ההשקעה שלהם באימונים. הם מאוד ממוקדים ורוצים ללמוד. כל מה שאומרים להם נופל לקרקע פורייה".

ליאל עבדה, כוכב המשחק, שסיפק שער ובישול: "ידענו שיהיה פה משחק קשה. אני שמח שבסוף ניצחנו, אין כיף כזה. האם ב"ש התכוננה אליי? אני משתדל פחות להתעסק ביריבה, אלא בעצמי ובאיך אני צריך לשחק ולעזור לקבוצה לנצח. אני שמח שעשיתי את זה היום".

ליאל עבדה חוגג | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי