ביקורת בב"ש: "חסרי אחריות". במועדון יפנו לווינה לגבי תורג'מן

שון גולדברג ספג: "כל השבוע עבדנו על המצבים האלה. הייתה הפקרות". מנגד, אופטימיות בשל חזרת רוב הסגל. בבירת הנגב מנסים לשכנע את החלוץ להפחית בדרישות ולנחות בארץ וממתינים להחלטה של סלטיק לגבי אלחמיד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שכבר הכריזה כי המשבר מאחוריה והתאוששה ממצבה בליגה, הפועל באר שבע הייתה יכולה לעשות אתמול (רביעי) צעד קטן כדי להעפיל למקום השני. הקבוצה של יוסי אבוקסיס נראתה לחוצה בדקות הסיום וספגה ביקורת גם מהמאמן. במהלך השבוע התכוננה באר שבע לתרחיש הזה, שבו ליאל עבדה רץ לעומק כאשר היא מאבדת כדור בחלק הקדמי והיריבה יוצאת למתפרצת, אלא שאיבוד הכדור של שון גולדברג לא היה מתוכנן והוביל להפסד דרמטי 2:1 למכבי פתח תקווה.

"כל השבוע דיברנו על המצבים האלה ובסוף אתה סופג מהם. שון טעה כי הוא היה צריך לגלות יותר סבלנות ולא לאבד כדור כשאנחנו חשופים. ברגע שאינברום היה עם הכדור, ידענו שסיכוי גבוה שזה מה שיקרה. פשוט חוסר אחריות שלנו", אמר אחד השחקנים על ההפסד הדרמטי אמש והוסיף: "לא יכול להיות ששחקנים נותנים שטח לחלוצים שלהם. מה שקרה במשחק ההגנה בדקות האחרונות זו הפקרות. כולם עלו למעלה כאילו זה משחק של להיות או לחדול".

במועדון החליטו כי על פי המצב בחמשת המשחקים האחרונים תתקבל החלטה בנוגע לרכש, וביום ראשון יסתיים הסיבוב. בינתיים, באר שבע מגבירה את הלחצים להחתמת אלון תורג'מן. במועדון הבינו כי גם בית"ר ירושלים פנתה לשחקן, אך יודעים כי לאור התוצאות האחרונות ועצירת רצף ההפסדים, הקבוצה יכולה להגיע לליגה האזורית דרך המקום השלישי ויש לה הזדמנות טובה לעשות זאת. בינתיים, במועדון מנסים לשכנע את החלוץ להפחית בדרישות השכר כדי להוציא לפועל עסקה. לגבי חאתם עבד אלחמיד, בבירת הנגב עדיין ממתינים שסלטיק תשנה את תנאי העסקה להשאלה עם אופציה. אלחמיד עצמו לא פוסל אפשרות להגיע ומופעל עליו לחץ גם ממאמן מכבי חיפה ברק בכר, אבל לפני שיקבל החלטה סופית, הוא ממתין להחלטה של הסקוטים.

גולדברג וז'וסואה. המגן ספג ביקורת | דני מרון

בבאר שבע ממתינים לבדיקת הקורונה החוזרת של אלטון אקולטסה. כזכור, המועדון הודיע שלשום כי כל השחקנים יצאו שליליים בבדיקה, אך הוחלט כי אקולטסה יישאר בבית לאור התסמינים שפיתח ויעבור בדיקה נוספת. מיגל ויטור שב אתמול רשמית מהפציעה ונכנס דווקא בדקות הדרמטיות. עמית ביטון עשוי לחזור לסגל מול בני יהודה ואבוקסיס יצטרך להחליט האם ויטור כשיר ל-90 דקות או שביטון יפתח. גם מרואן קבהא צפוי לחזור לסגל. רמזי ספורי חזר לכבוש אתמול וסיכם בסיום: "שמח שחזרתי לכבוש, אבל אני מאוד מאוכזב מההפסד. מכאן אנחנו כבר מסתכלים על המשחק הבא. יש לנו משחק קשה. אנחנו צריכים להרים את הראש ולהמשיך הלאה בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי