זעם בסכנין: "אם משיכת חולצה זה לא פנדל, אז מה כן?"

יזן נסאר מאוכזב | מאור אלקסלסי

במועדון רותחים על החלטת השופט ארז פפיר לבטל את הפנדל בתוספת הזמן בהפסד 1:0 להפועל תל אביב. ביקורת על האסלביינק: "הגיע הזמן שיכבוש". נציגו של וולשמן הבהירו: לא יעזוב אם שכרו ייפגע

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

כעס גדול בבני סכנין לאחר ההפסד 1:0 להפועל תל אביב אמש (רביעי) מופנה לצוות השיפוט, כולל שופטי ה-VAR, בעיקר בשל ההחלטה שלא לשרוק לפנדל בתוך תוספת הזמן כאשר נייג'ל האסלביינק הוכשל ברחבה על ידי איאד אבו עביד. "זה פשוט הזוי וכבר עובר כל גבול" אמר גורם בסכנין. "עברנו כל כך הרבה רגעים עצובים מבחינתנו בנושא ה-VAR אבל אם משיכת חולצה זה לא פנדל, אז מה כן?".

מעבר לכך, בקבוצה התאכזבו מהיכולת של השחקנים, אשר סיפקו את אחד המשחקים החלשים שלהם בתקופה האחרונה ונראה שהעייפות וחוסר העומק בסגל השפיעו. האסלביינק ספג ביקורת על החמצה מהזדמנות קורצת בדקה האחרונה, אשר הייתה יכולה לשנות את תוצאת המשחק. "הוא הגיע כשחקן רכש משדרג והגיע הזה שיכבוש כבר".

ההפסד השאיר את סכנין עמוק בתחתית והראה שהיא חייבת חיזוק. בחלון ההעברות של חודש ינואר שלושה זרים צפויים לעזוב – איקוום אוטין, אמרי וולשן ואוסבלדו הנריקס, שאתמול כלל לא נכלל בסגל. וולשמן הוצע כבר בחלון ההעברות הקודם לקבוצות מהליגה הלאומית אך לבסוף נשאר, וגם כעת הבהירו נציגיו של השחקן שלא יעזוב לקבוצה אחרת אם שכרו ייפגע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי