בשל הקריאות "מכבי חיפה חיזבאללה": האוהדים חלוקים בנוגע לצירוף אצילי

עומר אצילי | ספורט1

חלק מהאוהדים הירוקים לא סלחו לקשר על חגיגות הניצחון עם מכבי ת"א בעונה שעברה, אך הרוב בעד הגעתו. רוקאביצה ולביא יחזרו נגד נתניה (שבת, 19:45 בספורט4), חבשי יפתח במקום ארד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

למרות שנותרו 48 שעות למשחק החוץ נגד מכבי נתניה, בעקבות עומס המשחקים במכבי חיפה החליטו לאפשר היום (חמישי) מנוחה לשחקנים ומחר יערכו את האימון המסכם לקראת הביקור אצל היהלומים בשבת (19:45, שידור ישיר בספורט4). לשמחת הירוקים, ניקיטה רוקאביצה ערך אתמול אימון מלא וצפוי לעמוד לרשותו של המאמן ברק בכר. גם הקפטן נטע לביא יחזור לשחק אחרי שריצה עונש השעיה ועשוי להחליף את מוחמד אבו פאני, שככל הנראה יקבל מנוחה. הבלם עופרי ארד ייעדר בגלל צהובים ומי שצפוי להחליפו בהרכב הוא עאיד חבשי.

במועדון מחכים לפתיחת חלון ההעברות על מנת לצרף את עומר אצילי. כידוע, הקשר נמצא בראש רשימת העדיפויות של בכר וכבר התנהלו שיחות בין הצדדים, כאשר בחיפה ממתינים כעת להחלטת אפואל ניקוסיה בנוגע לשחקן. דובר הקבוצה הקפריסאית התראיין אתמול והכחיש את הדיווחים לפיהם התקבלה הצעה על אצילי, אולם ההערכה היא שעם פתיחת החלון תוגש אחת כזו, אלא אם כן אפואל תסכים לשחרר את אצילי ללא תמורה עוד לפני כן.

בינתיים, מעברו המסתמן של אצילי לשורות הירוקים עורר הדים ברשתות החברתיות בקרב אוהדי מכבי חיפה וחלקם אף הביע התנגדות למהלך, אם כי בכל מקרה נראה כי רוב האוהדים בעד צירופו של הקשר. אחת הסיבות להתנגדות קשורה לכך שבעונה שעברה, השחקן חגג ניצחון על החיפאים כשחקן מכבי תל אביב עם הקריאות: "מכבי חיפה חיזבאללה".

רוקאביצה יחזור נגד מכבי נתניה | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי