חוזז: "היה פנדל, חד משמעית", ואן לוון: "דוניס? צריך לשאול את ההנהלה"

לאחר הניצחון הדרמטי נגד קריית שמונה, הקשר שהוכשל בתוספת הזמן אמר: "הוא נתקע לי ברגליים. כל מה שקרה עם חילופי המאמנים לא בשליטתנו". ואן לוון: "דוניס? אני חושב שאת זה צריך לשאול את ההנהלה של המועדון"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בתום משחק דרמטי ורווי בעצבים בסיום, מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 0:1 את קריית שמונה. בדקות הסיום של ההתמודדות נרשמה דרמה גדולה לאחר שנשרק פנדל מפוקפק לטובת מכבי ת"א, אשר הוביל לשער ניצחון בדקה ה-98 של דן ביטון.

מתן חוזז, אשר הוכשל במהלך שהוביל לכדור העונשין, אמר בסיום: "היה פנדל, חד משמעית. עשיתי הטעיה, הוא נתקע לי ברגליים, נפלתי. הניצחון הזה מאוד משמח אותנו, כל מה שקרה עם חילופי המאמנים לא בשליטתנו, אנחנו עושים את מה שצריך על הצד הטוב ביותר וממשיכים קדימה".

בנוסף, הקשר דיבר על הזעזוע בעמדת המאמן שחוותה הקבוצה ביממה האחרונה: "זה היה מפתיע, לא ציפינו לזה, אבל זה נעשה ואנחנו מתאימים את עצמנו לשינויים. מבחינה אישית, אני מקווה מאוד לקבל יותר דקות, עברתי פציעה לא פשוטה והייתי ארבעה חודשים בחוץ. כמובן שאנחנו רוצים לזכות באליפות, זה מרתון ארוך".

חוזז חוגג עם שחקני מכבי ת"א. "היה פנדל, חד משמעית" | אריאל שלום

מלבד הקשר, גם המאמן הזמני, פטריק ואן לוון סיכם: "השחקנים שלנו הגיבו היטב, המסר היה לעבוד כקבוצה, להילחם מהרגע הראשון עד האחרון וזה מה שהם עשו. דיברנו יחד איך אפשר להשיג תוצאה טובה, היו לנו מספיק הזדמנויות לנצח. בסופו של דבר זה הלך לצד שלנו. זו לא משימה פשוטה להחליף מישהו בזמן קצר. ניסיתי להזכיר לשחקנים מה עשינו בתחילת העונה, ועל זה צריך להסתכל".

על הפיטורים של דוניס הוסיף ההולנדי: "אני חושב שאת זה צריך לשאול את ההנהלה של המועדון. אני לא אמור להסביר את המצב. ביקשו ממני לאמן וניסיתי לעזור למועדון. האם אני יישאר כמאמן? אלה היו 24 שעות מלאות בדיבורים, אז אני לא יכול לענות על השאלה הזאת".

ואן לוון. "" | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי