המנהלת פנתה לקבוצות: צמצמו למינימום את כמות האנשים באצטדיון

ירדן שועה, דור פרץ | דני מרון

ארז כלפון שיגר מכתב לקבוצות ליגת העל והלאומית: "הפרה של כללי הבידוד ואי עטיית מסיכות תוביל לסנקציות והפחתה של כספי תמריץ הקורונה". וגם: השחקנים צפויים לקבל חיסון

(גודל טקסט)

אתמול (חמישי) הוכרז באופן רשמי כי הכדורגל הישראלי יימשך כסדרו גם בתקופת הסגר, אשר ייצא לדרך ביום ראשון. יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, שלח הבוקר מכתב לכלל קבוצות ליגת העל והלאומית בהן הבהיר כי עליהם לצמצם את כמות האנשים אשר נכנסים לאצטדיונים במהלך המשחקים.

"במהלך השבועות האחרונים פעלו הח"מ וצוות המנהלת לילות כימים, על מנת לאפשר את המשך פעילות הליגות המקצועניות אל מול כלל הגורמים המעורבים. עד להודעה חדשה, כמויות האנשים הרשאים להיכנס לאצטדיון ביום המשחק, קרי – חברי ההנהלה ועובדי הקבוצות תצומצם למינימום האפשרי הנדרש לניהול המשחק וזאת על מנת שנוכל להמשיך ולקיים את המשחקים", כתב כלפון במכתב.

"בהמשך להתחייבותנו לאנשי משרד הבריאות, כל חריגה מנהלים אלו לרבות כניסת אנשים שאינם מורשים
למגרשים, אי עטיית מסיכות ושמירת ריחוק חברתי כמו גם הפרה של כללי הבידוד הביתי המחמיר של השחקנים ואנשי הצוות תוביל לסנקציות כבדות ולהפחתה מיידית של כספי תמריץ הקורונה. הפרות אלו אף עשויות לגרום להפסקת המשחקים ולמשמעויות הרסניות במישור הספורטיבי והכלכלי".

ארז כלפון
ארז כלפון | אבשלום ששוני

"לכולנו יש זכות גדולה להוות מקום מפלט בימים קשים בהם המוני בית ישראל נמצאים בבתים ולאפשר להם
ליהנות מצפיה במשחקים. אנא דאגו באופן אישי כי הנחיות המנהלת ומשרד הבריאות ימולאו במלואן על מנת
שנוכל להמשיך בפעילות. האחריות על שמירת הנחיות הקורונה מוטלת על כתפיי כולנו. בנוסף, אבקש לעדכנכם, כי במקביל, אנו עובדים ללא הרף על תוכניות שיאפשרו לנו להבטיח כי נוכל לסיים את העונה בין היתר, באמצעות חיסון השחקנים והצוותים המקצועיים וזאת בתיאום עם רופאי הקבוצות ואף לאפשר
את החזרת האוהדים למגרשים באופן מדורג ובטוח בתיאום עם משרד הבריאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי