נציגי איינבינדר נפגשו עם הפועל ת"א. בקבוצה ממתינים לאולסק

ישנם פערים בין הצדדים, פגישה נוספת תתקיים בשבוע הבא. קלינגר הבהיר לראשי הקבוצה כי קפטן בית"ר יכול להיות מנהיג מסע ההישארות ויעזור לצעירים, במועדון חוששים שבואטנג יפגע. אקס נתניה יחזיר תשובה בקרוב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב כבר ביצעה רכש ראשון לחלון ההעברות בינואר כשהחתימה את לידור כהן. האדומים רוצים לשדרג את החלק הקדמי כאשר ההתקפה כבשה רק ארבעה שערים העונה – הכי מעט בליגה. אולם, השחקן הראשון אותו רוצה לראות ניר קלינגר מצטרף לקבוצתו הוא קפטן בית"ר ירושלים, דן איינבינדר שאינו משחק מתחילת העונה. כבר בנובמבר פרסמנו כי הקשר הוא היעד הראשון של קלינגר.

קלינגר רוצה רואה בקשר כמי שיכול להיות מנהיג מבצע ההישארות בליגה. הוא רוצה קשר בעל ניסיון לצד הצעירים שי אייזן, שי אליאס ועמנואל בואטנג שעשוי להיות הנפגע העיקרי מהצטרפותו האפשרית. בהנהלה חוששים שמספר הדקות של בואטנג, בו מעוניינות שתי קבוצות מהליגה השנייה בצרפת – ייפגע משמעותית. רק הקורונה מנעה מהקשר הגנאי לעזוב את האדומים בקיץ. לבעלים הובהר מצד הצוות המקצועי שהגעתו של איינבינדר, אם וכאשר, לא תפגע בצעירים אלא להיפך – תעזור להם.

איינבינדר, המיוצג על ידי אבי נמני, כבר היה מועמד להצטרף להפועל בעבר לאחר שסיים את חוזהו במכבי ת"א. האדומים העבירו הילוך בעניין צירופו כאשר נפגשו לפני הצהריים עם נמני וכן עם אביו. הצדדים שוחחו אך עדיין ישנם פערים, כשפגישה נוספת תתקיים בשבוע הבא. הקשר, כזכור, מנהל הליך בוררות נגד בית"ר ירושלים.

דן איינבינדר
דן איינבינדר. מקורביו מעבירים ביקורת על המועדון | אריאל שלום

בקבוצה מצפים לקבל בשבוע הבא תשובה סופית מניקו אולסק שצפוי לעזוב את קבוצתו ההולנדית וואלביק. הפועל תל אביב תציע לאקס מכבי נתניה חוזה לעונה וחצי עם אופציה להארכת התקשורת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי