לקראת סכנין: לוזון מתלבט בין סוליץ' לסבג ובין מאיר לסאקי

אסמיר סוליץ' | אודי ציטיאט

מכבי פ"ת רוצה לסגור סיבוב עם ניצחון, המאמן סגור על רוב ההרכב מלבד שתי עמדות בקישור: "אוהבים משחקים צמודים. המקום בטבלה פחות מעניין, הכי חשוב להשתפר ברמה הקבוצתית והאישית"

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון המרשים על הפועל באר שבע ביום רביעי וכשהיא במקום השני בטבלה, מכבי פתח תקווה תנסה לסגור סיבוב ראשון חלומי בליגת העל עם ניצחון נוסף, כשתארח את בני סכנין באצטדיון המושבה מחר (ראשון, 19:00).

המאמן גיא לוזון תרגל מספר הרכבים שונים באימון המסכם והצליח לבלבל אפילו את השחקנים שלו. חוליית ההגנה די סגורה ולא תכלול שינויים וכך מסתמן שיהיה גם בהתקפה, אך במרכז השדה ישנה התלבטות בין אסמיר סוליץ' לנאור סבג, כאשר גם אלביס סאקי ועמית מאיר נאבקים על מקום בקישור האחורי.

"אנחנו אוהבים את המשחקים הצמודים האלה ומבחינתנו המשחק היה יכול להיערך גם היום", אמר גיא לוזון בהתייחס לעומס המשחקים. "נשפר את מה שצריך מהמשחק הקודם ונעצים את מה שצריך כמו אגרסיביות, מחויבות ומשחק מהיר וכדי להמשיך ולהביא נקודות". על המיקום בטבלה: "זה פחות מעניין אותי כרגע. מה שמעניין אותי זה השיפור ברמת המשחק וההתקדמות הקבוצתית והפרסונלית".

גם המגן ירדן כהן דיבר לקראת המשחק: "סכנין קבוצה טובה, אבל אנחנו באים לנצח כמו בכל משחק. הניצחון על באר שבע גרם להרגשה מדהימה ועצם זה שכולם חגגו ביחד זה מראה על האחדות בחדר ההלבשה וזה מה שמייחד אותנו העונה".

הרכב משוער: אריק ינקו, ינון אליהו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, עמית מאיר (אלביס סאקי), ארד בר, אסמיר סוליץ' (נאור סבג), אור אינברום, ליאל עבדה, ג'וסי לופטה.

עמית מאיר נאבק על מקום בהרכב | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי