בקריית שמונה זועמים: "מי מבטיח שלא ניפגע שוב מהשיפוט?"

בקבוצה לא נרגעים מהפנדל שנשרק לחובתם בהפסד 1:0 למכבי ת"א, שהוועדה המקצועית פסקה כי לא הגיע לצהובים: "זה לא עוזר לנו שאנחנו צודקים", אמר גורם בקבוצה. אלו עשוי לחזור להרכב נגד כפ"ס, מאמצים להכשרת טורה

(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עוברים על הפועל קריית שמונה. הקבוצה של קובי רפואה ספגה חמישה הפסדים רצופים, האחרון שבהם כואב מיוחד בעקבות פנדל שנשרק לזכות מכבי תל אביב בדקה ה-98, כאשר אתמול (שישי) הוועדה המקצועית של איגוד השופטים קבעה כי ההחלטה לא הייתה מוצדקת.

מחר קריית שמונה תארח את הפועל כפר סבא ובמועדון מבינים שהפסד נוסף עלול לסבך את הקבוצה ולהשכיח לחלוטין את פתיחת העונה הנהדרת. הכעס הגדול על השיפוט היה הנושא המרכזי בימים האחרונים. כזכור, בסיום המשחק נגד מכבי תל אביב הבעלים איזי שרצקי אף איים באי התייצבות של הקבוצה למשחק הקרוב: "כבר כמה משחקים שהשופטים דופקים אותנו. מבחינתי, אנחנו לא מופיעים ביום ראשון".

למרות זאת, בקריית שמונה מבינים כי אפשרות זו לא באמת על הפרק, אך תחושת הזעם התגברה לאחר פרסום המסקנות של הוועדה המקצועית: "זה לא עוזר לנו שאנחנו צודקים וזה לא המקרה הראשון או השנים, לכן פנינו לאיגוד עוד לפני כן. מי מבטיח לנו שלא ניפגע מטעות בפעם הבאה?", אמר גורם בקבוצה.

אכזבה גדולה בקריית שמונה | אריאל שלום

בצוות המקצועי לא מתכוונים לתת לרעשי הרקע להשפיע על משחק שבמועדון מגדירים אותו כחשוב ביותר העונה. "מדובר ביריבה לתחתית וזה הזמן שלנו לחזור לנצח", אמר בקריית שמונה. לגבי ההרכב, דור אלו עשוי לחזור על חשבונו של יובל לוין, כאשר בנוסף נעשים מאמצים להכשיר את סאקו טורה שלא שיחק ביום חמישי. במקרה שהאחרון לא יוכל לעמוד לרשות רפואה, מוחמד שכר ימשיך ב-11.

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו (יובל לוין), עידן נחמיאס, אורי דהן, אמיר בן שמעון, סמואל בראון, יואב הופמייסטר, אדריאן רוצ'ט, סאקו טורה (מוחמד שכר), יוג'ין אנסה, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי