בוזגלו: "פתחתי רע את העונה". מימר: "לא צריך לשנות את הקבוצה"

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | מאור אלקסלסי

קשר הפועל חיפה לא חוסך מעצמו בביקורות אחרי ה-0:0 עם הפועל חדרה. סילבס על בן בסט: "אני והצוות עושים את מה שהכי טוב לקבוצה מבחינה מקצועית וזו התוצאה". לבקוביץ': "כולם מחמיאים לי"

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגת העל נפתח עם התיקו המאופס בין הפועל חיפה להפועל חדרה בסמי עופר. הרוחות החזקות שנשבו באצטדיון הקשו מאוד על שתי הקבוצות שלא הגיעו ליותר מדי מצבים וזה היה גם התירוץ העיקרי של המאמנים בסיום המשחק. הפועל חיפה לא הצליחה לחבר ניצחון שלישי ברציפות בעוד הפועל חדרה שמרה על רצף המשחקים שלה ללא הפסד.

צפו בראיונות של המאמנים לאחר המשחק:

"היה משחק מאוד מאוד קשה", פתח חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה, "היה מזג אוויר שהקשה מאוד עם רוח צידית שלא הייתה נוחה לכדורגל. זו פעם ראשונה העונה שלא הובקע אף גול במשחקים שלנו. היה משחק לא טוב של שתי הקבוצות עם מספר מצבים קטן מאוד ואני שמח שלא ספגנו".

המאמן דיבר על השיפור אצל קבוצתו: "יש לנו משחק כל שלושה או ארבעה ימים ואנחנו במירוץ מטורף. פתחנו רע את הסיבוב אבל יואב עזר וצירף שחקנים משמעותיים שמאוד תרמו לנו, הצלחנו לייצב את הקבוצה ולהצעיד אותה הלאה ואנחנו במגמת שיפור".

חיים סילבס | שלומי גבאי

המאמן התייחס גם לאי שיתופו של עדן בן בסט על רקע העימות ביניהם באמצע השבוע: "שום דבר לא קשור, אני והצוות עושים את מה שהכי טוב לקבוצה מבחינה מקצועית וזו התוצאה".

קשר הקבוצה, אלמוג בוזגלו, דיבר על המשחק וסיפר בכנות על פתיחת העונה החלשה שלו: "צפינו את המשחק הזה מראש וידענו שזה יהיה משחק חפירות, עמדנו טוב בהגנה והייתה חסרה רק הרגל המסיימת. פתחתי את העונה בצורה גרועה כמו כל הקבוצה וירדתי לספסל ובצדק. יש לנו סגל רחב מאוד ואנחנו מתמודדים עם המון חוסרים אז יצא שקיבלתי את ההזדמנות, ואני אמשיך לעבוד קשה".

אלמוג בוזגלו | שלומי גבאי

מאמן היריבה, שרון מימר, התלונן גם הוא על מזג האוויר הקשוח: "כמו שהמשחק התפתח זה יכל ליפול לשני הכיוונים. היה משחק קשה מאוד בגלל מזג האוויר והתיקו משקף לגמרי. הכדורים היו על קו השער ופשוט לא נכנסו, פעם זה נכנס ופעם לא, היום לא נכנס. אנחנו במומנטום טוב, לפני חמישה מחזורים קברו אותנו ועכשיו אנחנו כבר במקום יותר טוב".

על חלון ההעברות הקרב ובא: "אחד הדברים שהרווחנו בחודש האחרון זה שלא צריך לשנות את הקבוצה. רק לעשות תיקונים קלים. נביא בינואר שניים או שלושה שחקנים ונשתפר".

שרון מימר | שלומי גבאי

שוער חדרה, רובי לבקוביץ', הצטיין במשחק עם כמה הצלות יפות: "אני חושב שהיה לי משחק טוב, פעם אני עוזר לקבוצה ופעם זה מישהו אחר. עבדנו קשה בתנאים מאוד קשים עם רוח שעפה לכל הכיוונים, לשוער זה מאוד קשה להתמודד עם רוח כזאת ואני באופן אישי מעדיף שיירד מבול. בתחילת העונה היינו מפסידים משחק כזה ואני שמח שהתחזקנו מנטלית".

על פתיחת העונה הטובה שלו: "כולם מחמיאים לי וההשתלבות שלי הייתה מאוד מהירה. המועדון הזה הוא כמו בית, כולם גורמים לך להרגיש כאילו אתה פה חמש שנים ואני שמח על ההחלטה להגיע לחדרה אחרי שנה לא קלה בחו"ל".

על פתיחת העונה החלשה של הקבוצה: "יש לי הרבה ניסיון בליגת העל ואני לא זוכר דבר כזה שאתה משחק כל כך טוב ולא לוקח נקודות בחמישה משחקים, פשוט לא היה לנו מזל. בהרבה מועדונים בארץ היו עושים מהפכה במצב שלנו אבל אצלינו ההנהלה שמרה על הכבוד שלה ובזכותה הצלחנו להשתפר ואנחנו נראים טוב".

רובי לבקוביץ' | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי