"כמו גמר ליגת האלופות": הפועל ת"א בטירוף לקראת הדרבי

שחקני הפועל תל אביב | ברני ארדוב

האדומים מוכנים לקרב היוקרתי מול מכבי ת"א בשני. כ-50 אוהדים הגיעו לתמוך באימון, קלינגר: "החרב על הצוואר, אנחנו בסכנת חיים ממשית, אבל הדרבי זה אופרה אחרת". המאמן יעלה עם שלושה חלוצים - הירש, אלטמן ויצחק

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הדרבי הגדול מתקרב. רגע לפני הקרב היוקרתי מחר (שני), שהוא תמיד יוקרתי בלי קשר למצב הטבלה, הפועל תל אביב ערכה היום את האימון המסכם לקראת ההתמודדות מול מכבי תל אביב, אותה האדומים שנועלים את הטבלה יארחו בבלומפילד. כ-50 אוהדים הגיעו למתחם חודורוב כדי לתמוך בשחקנים ולהטריף אותם לקראת המשחק החשוב, טיפסו על הגדרות ודרשו ניצחון אחרי בשנה שעברה הצהובים ניצחו בכל ארבעת המפגשים בין הקבוצות.

מאמן הפועל ת"א, ניר קלינגר, אמר לקראת ההתמודדות: "במשחק האחרון שלנו מול בני סכנין בא לידי ביטוי הפרמטר שכל כך רציתי להחזיר לקבוצה – רוח לחימה, לב, נשמה וגם משחק טקטי נכון. ברור שיש לנו הרבה מה לשפר, אבל אחרי הפוגה מסוימת, השחקנים סוף סוף החזירו את התשוקה, הלחימה וההרגשה שאנחנו עם החרב על הצוואר ובסכנת חיים ממשית. אנחנו צריכים בהתאם למצב ולתקופה הזו".

"הדרבי זה אופרה אחרת, זה סיפור אחר", המשיך קלינגר. "זה לחץ אחר על שתי הקבוצות והמון יוקרה. ברור לנו לקראת מה אנחנו הולכים ואני חושב שכמה שנדבר פחות ונדבר במגרש – כך ייטב לנו. נמשיך להיות מאוד מחויבים. אנחנו נלחמים על חיינו בליגה. אנחנו בזמן הישרדות עכשיו ואנחנו צריכים להתנהל בדיוק בצורה הזו, כפי שהתנהלו בסכנין".

ניר קלינגר | דני מרון

דני גרופר הוסיף: "אנחנו מרגישים שאנחנו מציגים יכולת שהיא יותר טובה מהמקום שאנחנו נמצאים בו. זה צריך להרים את הביטחון כי אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ואנחנו מאמינים שעוד נעשה דברים טובים העונה. אנחנו באים למשחק שכולם יודעים מה החשיבות שלו, גם בשביל הקהל. אנחנו מתכוננים טוב כמו לכל משחק, יודעים מה שאנחנו רוצים מעצמנו ומקווים לעשות משחק טוב".

בסביבת המועדון מספרים כי השחקנים נחושים לנצח והדרבי הזה הוא כמו גמר ליגת האלופות עבורם. בקבוצה כידוע כבר עובדים חזק בנוגע לחלון ההעברות של חודש ינואר – ארמנדו קופר כידוע כבר שוחרר, עזיבת לבאן קוטליה סוכמה, לידור כהן חתם ומתאמן אך יוכל לשחק רק אחרי ה-10 בינואר. כמו כן, סמואל הולם, חלוץ יהודי-שבדי, נבחן. השם הבכיר שאמור לחתום הוא דן איינבינדר, מולו מתנהל משא ומתן לצירופו.

לצערה של הפועל ת"א, אדי גוטליב נפצע בשריר הירך האחורי ולא ייכלל בסגל. מלבדו, ארנסטס שטקוס כידוע נמצא חיובי לקורונה ויגאל בקר הצעיר ימשיך בין הקורות. בצוות המקצועי בוטחים בשוער הצעיר, אחרי שהציג יכולת מרשימה מול סכנין במחזור הקודם. הקבוצה תעלה במערך של שלושה בלמים ולא צפויים להיערך שינויים ב-11.

הרכב משוער: יגאל בקר, ניב סרדל, איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, רז שלמה, דני גרופר, שי אייזן, עמנואל בואטנג, עומרי אלטמן, גיל יצחק, שחר הירש.

יגאל בקר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי