"יש למרקו בלבול מניות גדולות בחיבור של שחקני מכבי חיפה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | אריאל שלום

אלון חרזי, שיאן ההופעות של הירוקים בכל הזמנים, התראיין לתכנית הספורט של 103FM וניתח את מצב הקבוצה: "רואה את צבירת הנקודות נמשכת, אבל צריך להתחזק בחלוץ. אצילי חיזוק יוצא מן הכלל, יכול לתת מספרים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה חווה בימים אלו ימים שהיא לא זוכרת עבר שנים. אחרי ה-0:2 אתמול (שבת) על מכבי נתניה, הירוקים כבר ברצף של שבעה ניצחונות רצופים וסגרו את הסיבוב הראשון של עונת 2020/21 בבטחה בפסגת הטבלה.

שיאן ההופעות של הקבוצה בכל הזמנים, אלון חרזי, התראיין לתכנית הספורט של 103FM וניתח את מצב הקבוצה: "מכבי חיפה צוברת השנה נקודות בצורה יוצאת מן הכלל. צריך לקחת בחשבון שגם היריבות שלה פחות טובות מאשר בשנים האחרונות – גם מכבי תל אביב וגם הפועל באר שבע.

האם מרקו בלבול יכול לזקוף לזכותו את ההצלחה הנוכחית תחת ברק בכר: "אין ספק שיש למרקו מניות גדולות בחיבור של השחקנים .זה ציוות שברובו מרקו בנה במו ידיו יחד עם האנשים שעזרו לו. הקפיצה שמכבי חיפה עשתה בשנתיים האחרונות עוזרת לה העונה להיות הרבה יותר עוצמתית ולדהור קדימה".

אלון חרזי
אלון חרזי | צילום: עדי אבישי

האם קצב צבירת הנקודות המצוין יימשך: "אני רואה את זה נמשך, אבל השאלה היא איפה מכבי חיפה יכולה למעוד. אני חושב שהקבוצה צריכה להתחזק בעמדת החלוץ כדי שיהיה עוד גיבוי לניקיטה רוקאביצה. הוא לא צעיר והוא בעונה פשוט מדהימה. אני מקווה שהוא ימשיך ככה".

צירופו המסתמן של עומר אצילי: "אני לא חושב שהוא יצטרך תקופת התאקלמות. זה חיזוק יוצא מן הכלל למכבי חיפה, שיכול לתת לקבוצה מספרים מעמדות שאולי קצת פחות מספקות מספרים. ניקיטה צריך עזרה מהקו השני והקו השלישי שייתנו מספרים נוספים. אצילי אחד כזה שיודע לעשות את זה בצורה נהדרת מהקו ויודע לבעוט בצורה פנטסטית בעיטות עונשין".

עומר אצילי | האתר הרשמי של אפואל ניקוסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי