ז'וסואה התעמת עם נג'אר בסיום, אבוקסיס: "מיכה יכול לעזור לנו"

יוסי אבוקסיס | ברני ארדוב

לאחר הניצחון 0:2 של הפועל באר שבע על בני יהודה, הפורטוגלי והמגן החליפו כמה מילים ביניהם והשחקנים הפרידו לפני עימות פיזי. מאמן ב"ש: "רוצים להביא שחקנים בינואר. לשחקן כמו מיכה יש מקום אצלנו"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סגרה הערב (ראשון) את הסיבוב הראשון שלה בליגת העל עם 0:2 חלק על בני יהודה, כאשר בסיום ההתמודדות התפתח עימות מילולי בין ז'וסואה לפאדי נג'אר. השחקנים משתי הקבוצות הרחיקו אותם לפני שהתחיל עימות פיזי ביניהם, כאשר גם המאמן יוסי אבוקסיס הרגיע את הרוחות.

לאחר המשחק אמר אבוקסיס: "אני חושב שבמחזור שעבר שיחקנו יותר טוב, כשהפסדנו למכבי פ"ת. כדורגל זה ספורט הבודד שאתה יכול להיות יותר טוב ולהפסיד במשחק. הסתובבנו בתחושה הזו וחיכינו למשחק הזה כדי לתקן".

הרכש בינואר: "אנחנו רוצים להתחזק, אבל זו לא חוכמה להביא סתם ולהגיד שהבאנו לסגל שחקנים לא פעילים או כאלו ששיחקו 2 משחקים בחצי עונה. צריכים שחקנים שישדרגו אותנו ויחזקו את הקבצה. דור מיכה? כל שחקן טוב יש לו מקום אצלנו. שחקנים טובים כמו מיכה ואחרים יכולים בהחלט לעזור לנו".

צפו בתגובות לאחר המשחק

"הניצחון היום היה חשוב מאוד. סיכום של הסיבוב הראשון? חסר לנו קצת נקודות, ציפיתי ליותר אבל גם לא ציפיתי שנהיה בבתים של הליגה האירופית. אף אחד לא חלם ושילמנו מחיר על זה. משבוע לשבוע עכשיו נוכל לבוא יותר רעננים למשחקים. אני חושב שהיום סיימנו את המשחק ה-26 שלנו מאז פתיחת העונה וזה לא שגרתי. חסר לנו כמה נקודות אבל סיימנו את הסיבוב בטעם מתוק".

מלבד המאמן, גם ז'וסואה דיבר לאחר המשחק והוסיף: "אני לא יודע לאן הקבוצה תגיע בסוף העונה, אבל אני יודע שנהיה יותר טובים. זה לא תירוץ ששיחקנו באירופה כי כל השחקנים רוצים לשחק במשחקים כאלו. זה נכון שהפסדנו יותר מדי משחקים, כמו בשבעו שעבר נגד פ"ת. עכשיו אנחנו צריכים לצאת לדרך חדשה".

עתידו בהפועל באר שבע: "כרגע, אף אחד לא דיבר איתי על חוזה חדש, אבל אנשים יודעים שאני רוצה להישאר במועדון הזה ובעיר. אני לא יודע מה יהיה, אם זה תלוי בי, אני רוצה להישאר בב"ש עכשיו, אבל זה לא תלוי רק בי. זה תלוי במועדון ובסוכן שלי. אני לא יכול פשוט להגיד להם מה שאני רוצה לחתום. אני מאוד שמח במועדון ורוצה להישאר".

ז'וסואה | קובי אליהו

מן העבר השני, כפיר אדרי, מנכ"ל בני יהודה והמאמן הזמני סיכם את ההפסד של קבוצתו: "חושב שבשלושת משחקים האחרונים אנחנו יוצאים בתחושה שהתוצאה לא משקפת. אנחנו עומדים כמו שאנחנו מתכננים על המגרש ומונעים מהיריבה להגיע למצבים. חושב שרק נפלנו בנייחים היום וזה חבל. אנחנו נמצאים בתקופה פחות טובה כמועדון. צריכים לראות כיצד נייצב את הקבוצה".

"לשמחתי, מזל שלקחנו קצת נקודות בתחילת העונה וזה נתן לנו אוויר, אבל היום אין לנו אותו והתחתית קרובה אלינו. יש לנו חוסר מזל, שחקנים נפצעים כשאחרים חוזרים. זו עונה קשה מהרגיל, אבל זה חלק מהכדורגל ונתמודד עם זה".

המאמן הבא של הקבוצה: "זה ברור שאני ויעקב אסייג לא יכולים לעמוד יותר על הקווים. נשב בהמשך השבוע, נביא מאמן עם התעודה הדרושה, אחד שיכול לעזור לנו ולתרום. נמצא את האיש הנכון ואנחנו נעזור לו. אם יגיע מישהו בכיר אז בשמחה אנחנו נזוז לצד, אבל אם לא יגיע כזה וגיע אחד שיש לו רק תעודה, נעזור לו ונקבל ממנו גם עזרה".

יעקב אסייג וכפיר אדרי | ברני ארדוב

חיזוק בינואר: "אנחנו כבר התחלנו לעבוד על ינואר ולדבר עם שחקנים. נצרף שלושה שחקנים חדשים לסגל הקבוצה. צריכים לייצב את המערכת ולהחזיר את הקבוצה למקומה".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי